Kadınlar Memelerini Kapatmak Zorunda mı?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      muzlu-pasta
      Şimdi biraz zoruma gittigi oluyor erkekler üstsüz gezebilirken kadınların meme ucunun gözükmesinin absürt kabul edilmesi bunun nedenininde erkeklerin bundan tahrik olması ama cidden saçma bende üstsüz bir erkekten tahrik olabilirim bu bana onu taciz etme hakkı verir mi? sonuçta bu memeler bana Allah tarafından cocuğumu emzirebileyim diye verilmiş bir zahmet bakmayın aq
        buse01
        Memelere özgürlük lütfen 🙏
          kafatamircisi
          Çık dışarı dolaşta cümle alem nude görsün muzlu, gariban çoluk çocuk sevinsin bayram günü😄
            marmarian
            Amazonlarda kadınlar meneleri açık geziyor kimse “vay emilynin memelerine bak” diye cork cork diye emmeye kalkmıyor. Ya da bunu ahkaki bir değer olarak görmüyor. Demek ki kadın memesini salt cinsel obje olarak görmek insan doğasından değilmiş. Yine eskiden anneler cocuklarını herkesin içinde emzirirmiş Türkiye’de... Kimse de cinsel obje olarak görmezmiş memeleri. Şimdi bizim topraklardan malum tayfayı amazona göndersek 1 gecede tüm amazona tecavüz ederler. Kendi dogmatik ahlakına göre o kadınlar bunu hak eder! Demek ki kadim uygarlıkların cinselliğe bakış açısı daha temiz, saf ve şefkat oluymuş. Ve cinsel arzularını gördükleri uzuvlara göre değil, duyguya göre yönetiyorlarmış. İlkel sandığımız o kabileler her şeyi manasına göre algılıyor ve özün kutsallığına eriyorlarsa kadim uygarlıklarınızdan öğreneceğimiz çok duygu ve ol-ma hali var. Heşeyden önce tabiatın getirdiği kadın-erkek-hayvan-bitki eşitliği var. Ne bir insanı bir hayvandan üstün görüyorlar ne de bir erkeği kadından... Dogmatik ahlaki değerlerin öteden beriye öğretildiğini söyleyebiliriz. Onun yerine tabii ya da rasyonalist ahlaki değerlere yaklaştıkça kadının salt cinsel obje olarak görülmesi sapkınlığı da ortadan kalkacaktır. 1900’lerde icat edilmiş sütyeni takmayarak başlamak devrimci bir harekettir bence...
              patronicee
              Vajinam da zaten sadece çocuk doğurmam için var. Doğumdan doğuma kepenk açıyorum ben.
                somurtkan_sirin
                buna sıra gelene kadar o kadar çok şey var ki normalleştirilmesi gereken
                  strangestar
                  İyide erkekler üstsüz ya deniz kenarında ya da kendi evinde öyle dışarı çıkan hiç görmedim soruya gelicek olursak isterseniz gezebilirsiniz ben rahatsız olmam.
                    bright-wizard
                    Üstüne boyadan bir elbise yap farkına bile varılmaz( vücut boyama sanatı)
                      blondewitch
                      Her şey alışmakla ilgili aslında var ya. Misal, bütün kadınlar birden bire üstsüz gezmeye başlasa, bir süre sonra meme erkeklere çekici gelmemeye başlayacaktır. Bu tıpkı muhafazakar bir yerde şort giydiğin zaman bacak onlar için "wowowo" oluyor ama tatil beldesinde yaşayan insanlar alıştığı için dönüp bakmayabiliyor.
                        gulfemkaya
                        Biz hiçbir şeye zorunlu olmayız kızlar. Siz keyfiniz nasıl istiyorsa öyle gezin terbiyesizler sutyenle geçerseniz de laf edecek başka şey bulurlar zaten sonucta terbiyesizler
                          eo110
                          Tamam çıplak gezelim nolucak ki ? Kendininkini küçük veya sarkık hisseden kadın-erkek yine giyinecek.Sonra çıplak gezenleri ayıplayacak🙂
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.