79
14.5.2020
Kadınlar Bakire Olmak Denilen Şeye Önem Verir Mi?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      rodolka
      Bu ne biçim başlık olum. Silin şu başlığı
        dipsiz
        Verirler. Zaman geçtikçe değerini daha iyi anlıyorum. İyi ki gençlik hatası yapmamışım, bu saatten sonra da gençlik hatası yapmam zaten.
          umitakdeniz
          Kadınlar olarak değil, toplum olarak önem veriliyor, bazı kadınlar için önemli olmasa da toplum ve aile yapısından dolayı buna önem verebiliyor. Bazen kadının önem vermediği bekarete erkek daha çok önem verebiliyor. Herkes kendi hayatından sorumludur, kendi doğrularınız çerçevesinde istediğiniz her şeyi yaşayın, karakteriniz bekaretinizden daha önemlidir, bekaretinize karakterinizden daha çok önem veren biriyle beraber olmadan önce iyi düşünün. Hiç kimse sizin sahibiniz değildir.
            nursuduha
            Nasıl? erkeklerin bekaretine önem verip vermediğimizi soruyorsan öncelikle bekaret ne demek ve neden bir tabu haline gelmiş bunu bilmek gerektiğini düşünüyorum. Eskiden günümüzdeki bekaret ve evlilik algısı yoktu. Bekaretin namusun önemli olmasının altında erkeğin üremedeki rolünün ortaya çıkması yatıyor. yani mülkiyetçilik de diyebiliriz. erkek ne zaman kadının üretkenliğinde kendi payının olduğunu fark etti işte o zaman bekaret ve namus kavramları ortaya çıktı önem kazandı. bir çıkar ilişkisi olduğunu söyleyebiliriz. Buradan bakınca kendi bedenin sana ait ve senin sorumluluğunda karşı tarafın ne düşündüğü değil senin ne düşündüğün daha önemli.
              thetalentedmrripley
              Bekaret desene arkadaş. Bakire olmak denilen şey sence de biraz zorlama olmamış mı?
                transylvania
                Kapatın şu başlığı . Sene 2020 . !
                  sentzz
                  Bence hem kadının hem de erkeğin bekareti önemli ,düşünsene evlendiğin kişinin sex performansını başkalarınkiyle kıyaslayabiliyorsun ya onun performansını daha önce başkalarıyla yaptıklarına oranla yetersiz bulursan,bu evlilikte ciddi bir sorun demek.Ha evlilik düşünmüyorsan diyebileceğim bişi yok sonuçta Herkesin hayatına hiç kimse karışamaz.
                    jennesis
                    tarak kürek sorular
                      merve_aka_demon
                      Erkeklerin de kadınların da bekaretlerini önemsemiyorum. Kültürümüzün sırf bir kuşak bağlamak ya da namus adı altında yatak odalarımıza kadar girmesini saçma buluyorum. Neyse ki yeni nesil bu konu hakkında nispeten daha bilinçli davranyor.
                        bssso
                        bende yeni öğrendim epey veriyorlar
                          samyeli90
                          Toplum baskısı yüzünden veriyorlar bence
                            rickinparalelevrendekikarisi
                            Bacaklarımın arasındaki zar kimseyi ilgilendirmez. Ve bir zar parçası benim değerimi belirlemez!! Vücudunuzdaki bir zar parçasını koruyup onun dışındaki herşeyi yapıp kendinizi çok ahlaklı matah bir şey yapmış ilan edip elalemin ahlak bekçiligini yapıp özel hayatının peşine düşüyorsunuz!! İkıyüzlüsünüz mide bulandırıyorsunuz!! Hayatınızda hiç doğru düzgün bir cinsel deneyiminiz ve bilginiz olmadığı için doğru sevişme ve uyarılmayla az sürtünmeden dolayı zardan kan gelmeyeceğinden her kadının anotomisinin farklı olduğunu bazılarında doğuştan zar bile olmadığından bi habersizsiniz! Hem cahilsiniz hem ikiyüzlü kendi kendinize nasıl yaşamak istiyorsanız öyle yaşayın insanları eleştirmekten elalemin ahlak bekçiliğini yapmaktan vazgeçin artık. Bu kadar mı boş beleş vaktiniz var. Yazık size..
                              alireis
                              erkek olarak ; Kadinin kendi ozgurlugudur kimisi derki hayatimdaki dogru insani bekliyorum seks icin ve baskasi olmayacak kimisi ise dogru insan sanar kimiside surekli yanilir. Olaya lurfen kulturel bakmayin bakiyorsaniz kendinize gore kiz bulun yani sen ottur ottur sonra otturulmemis kiz iste belki biraz klasik ama gercek
                                wb-
                                Bakir bakire olmanın pek anlamı yok bence. Hele bakir olmayıpta evleneceğin kadının bakire olmasını istemek aptallık. Erkekler dul bi kadına aşık olamaz mı? Dul kadın çok mu bakire?
                                /
                                0

                                Tarihe Göre

                                İçerik bulunamadı.