İzlerken Aşırı Empati Sendromu Yaşadığın Dizi/Film Karakteri
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      detokssuyu
      Aile içerisinde çıkan herhangi bir tartışmada kim Öyle Bir Geçer Zaman ki Osman gibi hissetmedi ama değil mi? Tam olarak böyle durumlardan bahsediyorum işte. Ya da sosyal çevresinde dışlandığını hisseden bir Burhan Altıntop gibi hissetmişliğiniz olmuştur illa ki. Bazı dizi ve filmlerden sonra özellikle tüm sezonun tek gecede bittiği dizilerin akabinde bir karakter üzerine uzun uzun düşündüğünüz "Ben olsaydım şöyle yapardım" ya da "Ulan ben olsaydım ne yapardım acaba?" dediğiniz de olmuştur.
        _gizem_
          dikistutmaz_sabri
          şu diziden etkilenip baya baya üzülen nesildik biz ah be lamia ne çektin şu adamdan
            imcherry_
            burhan altıntop
              disi.ejderya
              Yorumsuz...
                itsmegamiss
                Yüzde bir milyon Hülya Cevher ! Kaç yıl oldu saçını belinde seven ben 2016'dan beri saçımı kısa kestiriyorum hatta o ara Mahir gibi kanka arayışına girmiştim 🤦
                  badideasensei2
                  Kendimi Osman gibi hissettiğim zamanlar oluyor evde :/
                    avci-kiz
                    Benim hayatım zaten manyak bi film,arkadaş,tümm ekip başımıza neler geşdi neler,öesela öncesinde biz düşmandık tozkoparanın çocuk oyuncularıyla,şimdi Tozkoparan İskeder'dekilerle bal kaymak gibiyiz,şu dünyada Ecrin suyla Emir Berle'nin gerçek yüzünü bi tek Kızılyay gördü,en yakın arkadaşım artık kaç kez kaçırıldı kaç.arbede yaşandı,kızon peşine 3 araba adam düştü tavsiywmle kurtuldu,(bu arada adamları manyak sevgilisi Berat takmış,keşke o an orda olup dalsaydım çocuğa)(Berat Efe Parlar çocuğun adı),Ecrinin yüzünü gören arkadaşlar,benim için bi sopa çekin şuna,emir için de aynı şey,yani ailemin 5 köpeği var ,arjantin dogo,safkan kangal,kurtzaar,setter,fino.Ve yüzmeyi bilmediği halde pağaz koyumda kardeşini boğulmaktan kurtaran var mı başka,3. sınofta hayvanat bahçesindeki sırtlanlarla oyun oynamak isteyen(artık kurtlarala oynamak istiyom ama),daha küçücük bi çocukken koskoca kiraz ağacından atlayan,evet,işte bu bendim(Evet doğru,manyağım)
                      gulfemkaya
                      Aşkı memnu- matmazel 🥺
                        eflayilmaz
                        İstanbullu gelin - Dilara
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.