70
2.12.2020
İnsanların Keyfi Estetik Operasyonlar Geçirmesi İnsanları Neden Bu Kadar Rahatsız Ediyor ve Hedef Haline Getiriyor?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      nekadarterbiyesizsin
      '' İstersem g*t*mu arşa erdirecek kadar büyütürüm ama bundan sanane '' haklı.
        676irmak
        Haklı kimseyi ilgilendirmiyo amaa bok gibi
          busrawashere
          bebeğim sen böyle her şeyi soracak mısın?
            eski_bi_tanidik
            Yaani haklı ama sanki hile yaparak bir şeyleri basarmak gibi geliyo olabilir 🤔:D
              absurdizm
              Aynen birader.
                imailahorsilahh
                İsterlerse pipilerini alınlarına montelesinler beni bozmaz
                  me_out_bye
                  Kötü duruyor. Ve insanları kandırıyorlar. Diğer masumlar aslında zaten güzel olanları daha fazla güzellik adına özendirip kandırıyorlar. Eskisinden kötü oluyor. Ama bir grup var bu tarz görünümü seven manyaklar. Bi onlar beğeniyor. - Yapan doktorların bazılarıda onlardan. Yoksa böyle bir şey yapmaz zaten. Ama beğeniyor manyak. Güzel oldu diyor birde hiç tereddüt etmeden. Manyaklık işte 🤷🏻‍♀️
                    asit
                    parası yetmeyeni, kıskanıp kuduranı rahatsız eder olum
                      monaiman
                      Benim için gereksiz, ama çirkinseniz yaptırın yani.
                        caresizcare
                        Bencede herkesin kendi fikri
                          dr.rock
                          Kozmetik güzellik toplumu etkilediğinde çocuklar ve ergenler bundan olumsuz mesajlar aldığı için. Siz 14 yaşında zayıflamak için beslenme bozukluğu yaşayan ve bayılan kız çocukları gördüğünüzde bu konuyu daha iyi anlıyorsunuz. Beden algısı estetik cerrahi ile doğru duygu durumuna erişmiyor maalesef. Yani burnunu yaptırıyorsun ve her şeyin düzeleceğini düşünüyorsun ama düzelmiyor. Bazen işler daha kötüye gidiyor.
                            30cmcetvel
                            herkesin kendi zevki... Beğenmiyorsan bakma. Bu kadar basit. Benimki doğal ama 30 cm out.
                            /
                            0

                            Tarihe Göre

                            İçerik bulunamadı.