İnsanları Sevişirken Yakaladığınız En Garip Durum
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      kisacadeniz
      Bundan birkaç yıl önce Dalyan’a tatile gitmiştik. Dışarıda güzel bir yemek yedik falan. O kadar tatile gelmişiz içmemek de olmaz. Mekanda bir iki bira içtik ama tatil yerlerini biliyorsunuz mekanlarda fiyatlar uçuk. Biz de alalım biralarımızı gidelim sahilde içelim dedik. Neyse sahile doğru giderken arkadaşlarımdan biri oranın genel olarak tenha bir sahil olduğunu herhangi bir duruma karşı polislerin vs. dolaştığını bu yüzden nolur nolmaz diye ayık görünmemiz gerektiğini vs söyledi. Neyse biz plaja vardık, kimse de yoktu. Biz de rahat rahat kurulduk içmeye başladık. Tabii kafalar hafiften güzel olmaya başladı. Etrafta kimsenin olmaması da bizi gaza getiriyor biz kahkaha gürültüler devam ediyoruz. O kadar alkol aldık insanın doğal olarak tuvaleti geliyor. Oturduğumuz yere biraz uzak bir kayalık gördüm dedim ben gidiyorum tuvalete arkadaşlardan biri de bekle ben de geliyorum dedi. Niye denize girmek vs gelmedi aklımıza onu da bilmiyorum. Biz kayalıklara doğru gittik arkadaşımla, tam tuvaleti yapıcaz bir etrafta bir ses duyduk. Hayvan mı acaba diye kendimizi koruma iç güdüsüyle kumda bulduğumuz taşı oraya doğru attık. Ardından bir kadın çığlığı. Meğerse adamların sevişmesinin ortasına bizim taş büyük darbe olmuş. Biz tabii utandık biraz. Kusura bakma abi fark edemedik falan. Adam da kadın da kıpkırmızı tabii kadın bir yandan üstünü giyiniyor bir yanda da hani burada kimse olmaz diye adama söyleniyor. Abi o anlık sinirle bize öyle bir baktı ki biz tabi topuk hemen. Peki insanları sevişirken yakaladığınız en garip durum ya da yer neresi?
        mehmet_08
        Eskiden camiye giderdim. 2 arkadaşla camide öğle namazı kılacaktık.aşağı abdest almak için tuvalet gibi bir yere indik. 2 tane adam gördük önce selamlaşıyorlar zannettik sonra öpüştüklerini anladık. Sorsan hepsi ibneler ölsün ister Türkiye de eşcinselliği lanetleyen erkeklerin en az yüzde 10 u gizli geydir
          dr.rock
          Ünversitede arkadaşımı yatağa bağlamış sevgilisi, ev boş tabi, tam wc deyken kız ben geldim eve, odaya girdim, bu çekyatta çarmıha gerilmiş, çıplak... Yanına gittim Hayırdır kardo ne bu hal falan, “lan git” diyo, desin, gider miyim... Burnuna parmağımı soktum Göğüs kıllarını çekip tek mi çift mi oynadım O hooo daha neler Sonra çıktım tabi Dikkat edin böyle durumlarda benim gibi pç bi arkadaşınız varsa
            rahat
            ısparta'dan bursa'ya giderken arabamız dağ yolunda arıza yaptı gecenin köründe. yol yardımı aradık bi saate kadar geleceklerini söylediler biz de o zamana kadar yürüyerek beş dakika uzakta bi dinlenme tesisi gördük. yürüdük böyle dinlenme tesisi denmez de evden bozma pansiyon gibi duruyor aşırı ıssız. gittik kapı kapalı hafif ittirdim elimle, selamın aleyküm diye seslenip bi iki adım attım içerden bi dede hoop hoop hoopppp diye bağırdı odanın içinden. nineyle işi pişirirken yakalamışız. kafamı uzattım yandaki odaya döşekte yatıyo ninemiz. dede de hızlıca toparlanmaya çalışıyo. dede yanımıza geldiğinde hala donu düzeltiyodu. çay istedik getirdi, gülmekten içemedik. o kadar güldüğüm zaman çok nadirdir. kuzenle birbirimizle hiç konuşmadan aralıksız 5 dakika gülmüştük.
              patronicee
              Uzak şehirden gelen aile dostlarımızı sabaha karşı banyoda birbirlerini köpüklerken görmüştüm, adam utançtan fıskiyeyi şeyine tuttu. O an için suyun şeffaf olma özelliğini unutmuştu.
                ladydisko
                sahilde, şehir terasında , evimde, yurtta, ormanda farklı yerlerde farklı kombinasyonlarda gördüm hangisini anlatayım yakaladığım en garibi otoparktaydı arabada faaliyet gösterirken el firenini indirmeye başlamışlar araba geri geri gidiyor ufaktan korna ışık derken anca anladılar
                  meyvesebze
                  Büyük dedemin dedesinin dedesinin köyüne piknige gitmistik.Es dost kimse yok artik,ole bos bos bakinioruz gezinioruz..Baya 1 saate yakin yuruduk daga ciktik.Dagin arkasinda baraj var orayi merak edioruz..Baraja inicez heyecanliyiz felan...Derken manzarada bi cift....Apar topar napcaklarini bilemediler.Haliyle bizde bilemedik...Barajada inemedik okadar yol gidip :)
                    ecemovskiii
                    Kaç insan hayatında sevişirken insan yakalamıştır ya AHAHAHAH. Bunun çok yaygın bir şey olduğunu sanmıyorum
                      belizzimaaa
                      Yazın yaylaya çıktığımızda kuzenimle yürüyüş yapıyorduk. Ağaçlık bir kısımdan hışırtılar gelince kedi ya da köpek var zannedip yaklaştık. Baktık ki bir kadınla adam ağaçların arasında sevişiyor. Tabii hemen usulca kaydık yandan. Görmeseydik keşke....
                        benita
                        En yakın arkadaşının kaybolan çantasını yana yakıla ararken güya -best friend- olacak arkadaşı mercimeği fırına verirken görmüştük. O tarafa yaklaşıp başka yere bakarak kendisiyle konuşmaya çalıştığımı hatırlıyorum 😄
                          cinayetvaraga
                          2 sene önce belediye seçimleri çalışmaları için kar kış demeden koşturuyoruz. çevre yolundan oturduğum semte giriş yolu yapıyorlardı daha yeni. Ama yolda mıcır bile yok. Kullanıyoruz öyle. Kar inmiş her yer bembeyaz. Girdim o yola. Arabadakiler girme filan dediler, kalmayalım diye ama olsun dedim girdim. az ilerde yol kenarında bir palio. arka kapı aralık bırakılmış. 2 genç arkadaş titanikteki o meşhur sahneyi canlandırıyor. açmışlar klimayı götleri üşümesin diye. onları görünce ben üşümüştüm.