İlk Buluşmada Nasıl Selamlaşmalı?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      raselika
      Korona yüzünden her şeyi şaşırdık zaten sarılma falan yok da. Normal şartlarda sevgili olma ihtimaliyle buluştuğun biriyle nasıl selamlaşmak lazım? Sarılmak abartı gibi. El sıkışmak da çok resmi kalıyor. Yardımınıza ihtiyacım var beybilerim.
        karolunita
        ben elimi kaldırıp selam diyom sadece, bence gayet yeterli
          gregory_
          Dirsek tokusturup kafalarinizi soldan saga iki kere sallayin.
            uzgunsaripapatya_
            Alnından öp naber helalim de. Bence güzel taktik
              agac-ceviz
              vay patron naber derim ülkücü kimin kafa tokuştururum yiğidom beklettimmi derim
                patronice24
                Tabii ki böyle manyakmısnnn
                  littlejohn
                  selamun aleykum gardaş
                    palmiye
                    Uzaktan gülümseme.
                      moon_night
                      Selamünaleyküm koçum Naber?
                        gizemino
                        Artık böylee
                          tachycardia
                          Kafa kafaya tokuşturmayan da ne bileyim yani
                            buse01
                            Selaaaammm bebeğiimm hoşşgellddiinn / selaaammm yavrummmm hoşşgellddiiinn / selam prensessssiiimmm hoşşgellddiiinn / selaaamm gülümmm hoşşgelddiinn , bunlar olabilir
                              kania_
                              Uzaktan selam diyip el sallarsın bunudamı öğretelim yani^×^ו×
                                monaiman
                                Ben Japon selamından yanayım. Ellerimi birleştir 🙏 ve koniçivaaaa derim 😊
                                  dr.d
                                  😥 ühü 😥 ne ilk buluşması 😪
                                    occator
                                    kesinlikle sarılarak ve öperek, sallayın salgını bi kenara şimdi.
                                      sadisfekshin
                                      Kalabalıksa şöyle;
                                      /
                                      0

                                      Tarihe Göre

                                      İçerik bulunamadı.