319
18.9.2020
İlk Buluşmada Flörtle Konuştuğunuz En Alakasız Konu Neydi?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      t-rex
      biz iki seküler birey barda ehli sünnet-şia ayrışmasını ve Anadoluda heterodoks İslamı konuşmuştuk. ilişki uzun sürdü.
        uzgunsaripapatya
        murat sakaoğlu vine ları konuşmuştuk 5 gün sonra ayrıldı😒
          dr.rock
          İnternetten tanıştığım kızla “ya siz erkekler internetten nası kız tavlıyorsunuz” konusunu irdelemiştik otelde
            thewoman
            adam lambert'ın queende nasıl eğrelti durduğunu ve performansını tartışmıştık
              ahmetsakar
              ulen ne güzel muhabbetler etmişsiniz ya. benimki are you cola? vodka? turkey is good? what are you? seviyesinde oluyo püh.
                buse01
                Yan masada bulunan esmer erkek vardı onun ne kadar taş olduğunu anlattım dinledi kanka oldum yesss kanka olmak kadar başarabildiğim şey yok bu hayatta sonra beni tanıyınca en en en iyi kankası olmuşum öyle demişti
                  mevsimlerdensnbahar61
                  Böyle şeyler benim için değerlidir öylesine olmamalı ki çoğu insanda öyledir insan neyi çok önemsiyorsa ondan sorun yaşıyor artık bu bi net şöyleki benim tam zıttımdı kendi özünde iyi biridir belki ama bizim kutuplarımız farklıydı belki yarım saat bi ortama mağruz kaldım ablasının hatırına kroydu sanırım o kadar çok şey söylemek istedimki tavırları için ama sustum belki onun pişmanlığı vardır biraz (ilk buluşma tranvası)
                    paarantez
                    din 😂😂😂
                      tsukyomi
                      Sırbistan sınırları. Alakasız bir konu ama deli gibi bilgi aktı orada. Sonuç; 6 ay sonra ayrıldık, istihbarat yerinde duruyor. Sök apoletlerini Sırpski l:m
                        cyberpunk
                        Black metal vs elektronik müzik karşılaştırması.
                          cinayetvaraga
                          Türkiye'deki solcu gençlik hareketlerinin etkisiz ve dağınık olmasından bahsetmiştik. Aradaki kaostan beslenenlere meydan bırakmamak gerektiğini, gruplar arası işbirliğini mümkün kılacak adımlar atabilmeyi konuşmuştuk. O zamanlar ikimiz de ayrı siyasi oluşumlar içindeydik. Şimdi evliyiz.
                            beddualippa
                            Temizlik tüyoları. Aşırı bilgilendirici bir konuşmaydı. Sonrası yok.
                              _you_are_my_cure_
                              Elimde eski sevgilimin adıyla dövme vardı neden o erkek ismi demişti.Mal sen desene o kimin adı diye.PİÇ
                                sameet
                                Pis yedilide orçoyu mu seviyorsun yoksa bayrampaşalıyı mı dedik. Orço demediği için bitirdim ben kanka
                                  rarero
                                  Kendisi matematik alanında doktora yapıyordu. Yarım saat bana konusunu anlatmaya çalıştı. Ben matematiği en son lisede gördüm. Demek istediklerim bu kadar.
                                    cixmq
                                    Irklar benim ermeni onun azeri türkü olması :D hayatımda konuştuğum en mantıklı konuşmaydı o günden beri o türkmü kürtmü arapmı takmıyorum iyi oldu .d
                                      rotasizkerim
                                      Bugün makineye beyazları attım çıkardığımda hepsi çekmişti konusu saçma gelebilir ama biz bunu konuştuk. Şaka değil baya konuştuk fikir falan da verdi. sonra bir daha görüşemedik... Sizce nerede hata yapmışımdır?
                                        wb-
                                        İlk başbaşa buluşmadan önce ikimizde daha önce gezmediğimiz bi yer hakkında orlarda takılıyorum diyip ilk buluşmada oraya gitmiştik. O bana haber vermeden çıkmış gibi yapıp mesaj atmıştı bende onla yolda denk gelmiş gibi yapmıştım. Nerden baksan garip olay
                                          excelans01
                                          Konuşacak bişey bulamayınca hangi takımı tutuyorsun diye sormuştum fenerliym deyince muhabbetin dibine vurduk ☺️
                                            elestiriqueen
                                            Kinder sürpriz yumurtalarının içinden hep araba çıkıyo bana diye isyan etmiştim baya uzun uzun... Neden yaptım ki bunu
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.