İlk Adım Nasıl Atılır?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      mastani_
      Hayatta kazanan insanların en büyük özelliği bana kalırsa cesaretli olup ilk adımı atmaları. Bu her şey için geçerli bir olay. Benim şuan merak ettiğim ise bir kadının erkeğe nasıl ilk adım atabileceği. Uzun yıllardır birbirimizden haberdarız ve ufak bir geçmişe sahibiz(çocukluk aşkı diyelim), ortamlarda gözlerimiz illa bir yerde çakışıp duruyor ama ne o geliyor ne ben gidiyorum. Ne olacak bu böyle? 😄
        me_out_bye
        Sosyal medyayı telefonları kullanın. Yüzyüze zor olsada başlangıcı duygularını oradan belli edip iki tarafında memnun olduğu görülünce daha rahat yürütebilinir bu işler.
          tsukyomi
          Direkt hellö de, git yanına konuş. Reddedilirsen de geride 7 milyar küsürat insan var merak etme, kendi kaybı de geç. Ömür kısa, tekrar doğma şansımız da yok. Hayatın en büyük düşmanı korkudur. Yaşarken yaşayın, ölünce uzuun uzun bakışırsınız zaten hareket etmeden.
            detokssuyu
            Bir merhaba ile atılabilir mesela. Nedir yani? Bu kadar da çekingen olmasanız mı acaba.
              notuds
              yan tükanda çalışan gonca gülüm var bir dane.. açılamadım biraz platoniğim oluyorlar kendisi.. ilk adım nasıl atarım bilmiyorum.. ama kabul etse bile ne yapılır bilmiyorum.. ilişkinin ilerlermesi için belli bir düzeyde gelişmek gerekiyor.. direkt hop aşkım bebişim olunca oldu bitti oluyor çok samimiyetsiz çünkü.. yani konu akıl vermeye gelince sanırsın galileo pezevenk herkesin yarasına merhem hemen felsefe kendime gelince böyle müslüm gürsesli geceler bekliyor.. şimdi yok derse kapı komşusu aq para bozduruyoruz gidiyoruz geliyoruz bakamam ben yüzüne o benim yüzüme bakamaz.. onun efkarını da ayrı çekemem.. belki sevgilisi de vardır onu bile bilmiyorum ki aq.. aranızda böyle rihanna aşığı falan varsa aynı durumdayız.. bu yüzden sevmiyorum aqa ilişki falan siqerim.. ne güzel storye alev atıyon bitiyor.. sosyal hayat bana göre değil..
                patronicee
                Önce tay tay durmayı öğreneceksin en dikinden. Bacaklarını titremeden, dümdüz durunca ilk adım geliyor.
                  leb
                  her zaman ilk atımı atan ben bu kez atamadım şansımı kaybettim :D sen kaybetme git napıyon de
                    terliklihayvan
                    sen git, sürüncemede kalmasından iyidir. biryere davet et mesela. biraz daha dokungaçlı ol. erkekler de, her ne kadar kadınlar kadar olmasa da, ilgi işaretlerini algılar. anladığından emin olunca da bırak peşini, arama, yazma. bırak şimdi o düşünsün :)
                      comolokko_
                      4 yaşından sonra emekleyerek domalma döneminden sonra bunu bilemeyecek ne var.D
                        burak-penpecioglu
                        illa gidip senden hoşlanıyorum diye lafa girmene gerek yok git selam ver normal arkadaşınla konuşur gibi konuşmaya başla devamı gelirse gelir zaten işin özü rahat olmakta yani
                          zerdustttt
                          Karşılıklı göz teması kurulur, kaçamak bakışlar ve bakışlarını kaçırmalar sonrası medeni cesareti olan kalkar.. kasada (Cafe için uyarlanmıştır) hesap öderken merhaba denilirmiş diyen er kişi otobüsü gelmiş talebe gibi, bayram harçlığı almış bebe gibi, heyecanla karşısında merhaba diyeceği cinsilatif’e bakarken, öküzümüz saçlarını savurarak tatmin olan egosu ile dışarı çıkar.. Talebemiz, mutluluğuna galebe çalınmasının hıncını kasiyere bakarken yerdeki cilasız parkelerden çıkarır.. The End…
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.