83
1.10.2020
Hoşlandığın Kişiyi Tavlamak İçin Yaptığın En Saçma Şey Neydi?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      venussss
      Ben tavlamak için pek uğraşmam genelde hep karşımdaki uğraşır.
        eefenizz_
        Hoşlandığım kızın götüne ay pardon gözüne* girebilmek için ona sew ayarlamıştım.. (Olay gerçek)
          alper_
          Yaa onun gittiği bir bar vardı bizde gittik kız tam bize bakıyor dedim ki kankama biraları çarpıştırak falan bi cool olalım tam çarpıştırırken bardakları kırdık kıza rezil oldum.Kızı bırak herkese rezil olduk
            -_-merve-_-
            Düşünüyorum düşünüyorum (🤔) Yok olmadı ama onları yaptığı en saçma şey beni takip ederken kızlar tuvaletine girmesi.
              sairsel
              elimdeki tek bilgi iş yeri adresi olduğu için oraya mektup göndermiştim
                alperushchev
                Ondan hoşlandığımı anlamasın diye kanka olmuştum
                  zimbo
                  En son hoşlandığım kız hemşireydi ve hastanede çalışıyordu fakat ben sürekli ona bir gün görüşelim bana vakit ayır falan diye ısrarcı oluyordum o da olmaz şöyle korona var böyle korona var diye diye geçiştiriyordu. Bu ''siktimin koronasının biteceği yok kızım'' dedim bir gün sinirlendim. Vurdum hastaneye gittim. çıktım karşısına dedim ben geldim. dedi ki ne işin var burada salak kırmızı alan burası dedi. onu mu düşünüyorum dedim. seni özledim lan dedim. 15 gün sonra bir daha görmemek üzere mi geldin dedi buradaki hastaların kim olduğunu biliyor musun dedi ve biz koronadan 15 gün boyunca aynı evde karantina da kaldık. xD
                    dr.rock
                    Eve getirdim, akustik gitar köşede duruyor, yemek vb... - Aaa gitar senin mi? - Evet - Çalıyor musun - Çalmaya çalışıyorum da eh (çook uzun süredir çalıyorum aslen) - Bi şarkı çalsana ne olur - Ya eziyet etmiyim kulaklarına şimdi - Çal ya ne olacak - Dırındırındırın Kızcağız jöle
                      bisosyolog
                      Valla dümdüz yazdım ben
                        ozlmli
                        Çalıştığım cafeye geliyordu ve bende ona paso çay ısmarlıyordum :))
                          precipiece
                          Yaptığım herşey çok mantıklıydı genelde açık açık söylüyordum pat diye onlar da çok şaşırıyorlardı tabi.Hiç beklemedikleri anda söylemekse en güzeli ve en etkileyicisi.
                            ladydisko
                            durmadan karşısına çıkmak için fakültesinin önünde beklemek
                              badideasensei
                              ben yapmadım ama bana garip bir biçimde istisnasız tüm hastalıklarını anlatmıştı .istisnasız ...
                                sencanalparslan
                                doğum gününde havai fişek atmıştım amcasının oğluyla evlenmesi dışında sorun yok..
                                  yusufusludur
                                  Fenerbahçeli olmak'tı küçüktüm zaten normal böyle saçma bir şey yapmam
                                    usenmez-kalem
                                    vazgeçtim ondan. Beklediğin bir şey, ancak sen onu beklediğini unuttuğun zaman gerçekleşir.
                                      mustafabut-odinson
                                      Salak kız gamzeme düşmüştü. Nekadar boktan bi özellik
                                        ozgursirin
                                        Başka şehirde, sigarası bitmiş. Arabayla gidip gece 3 te in hadi birer sigara içelim kaçıcam dedim Gençlik işte siz yapmayın :d
                                          karolunita
                                          üstüne kahve dökmüştüm fgfgfjfjfhfdddfd
                                            zeynebio
                                            Ben tavlamak için hiçbir şey yapmam. O uğraşsın. Bir de işim gücüm yok ben mi uğraşacağım.
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.