33
19.11.2020
Hayatta Sadece Bir Kez Yaşanabilecek Anları Fotoğraflayamamak
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      okadin
      Sosyal medya bağımlılığı olan, aman her şeyi fotoğraflayayım da paylaşayım insanı değilim. Bu nedenle zaman zaman belki de hayatımda sadece bir kere yaşayacağım anları dahi bir şekilde fotoğraflayamamış oluyorum. Bu deneyimlerin ille de fotoğraflanması mı gerekir onu da bilmiyorum açıkcası. Toplumda da bu durum yalancılıkla eş değer görülüyor sanıyorum. Arkadaş ortamında şuraya gittim, şunu yedim muhabbetlerinde bile herkes kanıt arayışına girip "Fotoğraf var mı? Bakayım" diyor. Ne yani deneyimlerimizi anlatırken kanıt mı sunmamız gerekiyor artık? Ya da sosyal mecralarımızda paylaşmadığımız için evden dışarı adım atmadığımız mı anlaşılıyor? Hem belki ben anı ölümsüzleştirmek değil sadece yaşamak istiyorum.
        mrlawyerkk
        Fotoğraflar geleceğe aktarılan en güzel anılardır. Her anın çekilip paylaşılması hoş değil belki ama güzel anların, tekrarı olmayacak anların fotoğrafları neden çekilmesin ki? Şunu da unutmamak gerekir ki bu fotoğrafları kendiniz için çekmeniz daha anlamlı olacaktır. İnsanlarla paylaşmak ya da onlara kanıt olarak sunmak zorunluluğu diye bir şey yok.
          detokssuyu
          Ben bunun bir fobi olduğuna inanıyorum. Şahsen benim bir kez yaşayacağım anları ölümsüzleştirememe gibi bir fobim var. Bunu insanlar bana inansın diye yapmıyorum ama dönüp eski fotoğraflara bakmaktan çok hoşlanıyorum.
            who_am_i
            Heh işte ayda yılda bir kez oluyo onda da telefon yanımda olmuyo küfür ediyorum olmuyo
              peripedia
              İyi de bu anlar fotoğrafları olmasa bile hatırlanabilecek anılar zaten. Mevzu İnstagramda paylaşmaksa o zaman bir hayli üzücü olabilir. Yemeğin fotoğrafını çekmeden yedim diye trip atan arkadaşlarım oldu hayatımda. Yapacak bir şey yok bazı insanlar o fotoğrafları paylaşınca mutlu oluyorlar anı yaşadıkları için değil.
                sedefartuny
                Ben bir şeylere anlam yükleyince güzelleştiğine inanıyorum. Mesela ailemdeki yaşlıların fotoğraflarını kendimden, gezip gördüklerimden daha çok çekiyorum çünkü çocuklarıma onları tanıtmak istiyorum. Yoksa fotoğraf dediğimiz nedir? Telefonda yer işgal eden bir dosya ya da bir kağıt parçası.
                  plazacalisani
                  Fotoğraflamaya kalkarsan o andan zevk alamazsın ki. Bırak aklına kazınsın
                    cinayetvaraga
                    Anı yaşamak fotoğraflamaktan daha iyidir bence.
                      eflayilmaz
                      Fotoğraflamak da önemli benim için. Böyle hiçbir şey yapmazken birden galerinden bir yıl önce bugün diye o günün anılarını gösteriyor. O ana ve o duygulara geri dönüyorsun, güzel oluyor
                        bastimaminoasidi
                        Hayatta bir kere yaşanacak bir ansa o anı fotoğraflamak yerine o anın tadını çıkarırım. Size de aynısını tavsiye ederim
                          rosemary_
                          Bir süre öncesinde yolunda giden güzel bir ilişkim vardı ve birlikte çekilen fotoğraflarımız ya da nerelere gittiğimizle ilgili fotoğraf sayısı 10 bile olmamış. Beraberken zamanın nasıl geçtiğini anlamadığımız adeta zamanın da durduğu anlardı bunlar. Böyle durumlarda insanın aklına fotoğraf çektirme fikri gelmiyor gerçekten. Şu an anıları düşününce birçok detayını hatırlıyorum, instagramda her hareketlerinin selfiesini çeken çiftleri görmek ise çok yapmacık geliyor.
                            ecemovskiii
                            E ölümsüzleştirirsek o anı nasıl yaşayacağız?
                            /
                            0

                            Tarihe Göre

                            İçerik bulunamadı.