Hayatından Çıkardığın Birini Nasıl Unutursun?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      voila
      Unutmak fil hafızalı ben için oldukça zor bir şey, hafızasız insanlara bazen imreniyorum. Ey Dio halkı, hayatından çıkardığın birini nasıl unutursun?
        moon_night
        çıkarmışım zaten hatırlayıp ne yapacağım
          yk_45
          yeni birini alarak ?
            melina26
            unutulmuyor ilk aşksa hep aklında kalbinde bi yerlerde kalıyor ama zaman geçtikçe daha az hatırlıyorsun daha az özlüyorsun hatta bi süre sonra özlemiyorsun sadece ara sıra onunla olsaydım nasıl olurdu belki herşey çok güzel olurdu düşünceleri geliyor sonra hemen geçiyor ama hayat devam ediyor unutmak diye bişey yok hayatında iyi de olsa kötüde olsa iz bırakan birisi unutulamaz birde şarkı bırakayım
            https://youtu.be/vwFpGHwFNKY
            https://youtu.be/vwFpGHwFNKY
              avialw
              çözümü bulan bana da anlatsın, lazım oluyor
                tsukyomi
                İnsanlar şayet alzheimer değilse tanıdıklarını unutmazlar, onu geç. Hayatından çıkarmışsan değer vermeyi kesmişsindir zaten, üstünde durma yeter.
                  me_out_bye
                  Unutulacak biri ise unutursun. Unutulmayacak biri ise unutamazsın. Beyin bunu birbşekilde ayırır seçer etiketler öyle depolar anıyı. Silinecekler vardır zaman aşamalı. Silinmeyecekler vardır. - Onu içinde nasıl kodladığına bağlı 👨🏻‍🏫👩🏻‍🏫🔣⚙⛓🧬🎛📀🎞📽🎬📑🏷📤📥
                    mevsimlerdensnbahar61
                    Unutmak planlı bir şey değil bence hani planladıkça da eline yüzüne bulaşır zaman ise en iyi ilaç. unuttuğunu unuttuğunda unutmuş oluyorsun aslında ve ki ne demiş Nazım Hikmet “gitmek bir eylemdir unutmak ise koca bir devrim”
                      slmbnarda
                      Nasıl unutayım? SENİİ UNUTMAYAAA ÖMRÜM YETERR Mİİ
                        cinayetvaraga
                        unutamazsın. unuturum diyenin unutkanlığı bir kokuya, bir renge, yemeğe, şarkıya, mekana, içeceğe, vs bakar. unutamazsın güzel kardeşim.
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.