39
27.7.2020
Hayatındaki Toksik İnsanları Anlat
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      detokssuyu
      Günlük hayatta sıklıkla karşılaştığımız, enerjimizi sömüren, mutsuz insanlara toksik insan diyoruz. Senin hayatındaki toksik insanlar kimler? Onlarla baş etmek için neler yapıyorsun? Dio'la bakalım.
        eski_bi_tanidik
        Her şeye olumsuz bakan hayat sömürücülerdir. Izak durmak en iyisi
          gregory_
          Israrcilar, gorusmeyi kesiyorum.
            peripedia
            Her yer toksik insan kaynıyor. Özellikle çalışma ortamlarında ast-üst farketmeksizin herkes birbirinin zar zor toparladığı, koruduğu enerjisini düşürmek için çabalıyor. İnsanlar mutlu olsun ben de bu mutluluktan besleneyim düşüncesi yerine herkes bir diğerinin mutsuz olmasını istiyor.
              benita
              En son bi tanesine ölü taklidi yaptım. Farklı şehirlerdeyiz zaten, tüm sosyal medya hesaplarından çıktım bi şey demeden, aradı, yazdı cevap vermedim, vermiyorum. Ama kafam nası rahat
                obiyagmur
                Şu hani kendini beğenmiş, egosu tavan yapmış, ukala, her işten kendilerine bi çıkar bulmaya çalışan haa en önemlisi "kötü espri yapan slfjdjsjdh" insanlar beni öldürüyor diyebilirim ahhh 🤦🏻‍♀️
                  okadin
                  En temizi bu insanları hayatımızda tutmamak tabii ama dediğiniz gibi bazıları ile zorunlu ilişkilerimiz var. Hayatımızdan çıkaramadığımız toksik insanlarla aramıza kalın duvarlar örmeliyiz. Hayatımızdaki insanların ortalaması olduğumuzu unutmayalım. Bu toksik insanları hayatımızda tutmaya devam edersek bizde onlar gibi oluruz zamanla.
                    deliif
                    Arkama bakmadan kaçıyorum
                      redblack
                      Meslegim gereği gun boyu iceri giren mutlu insan gormuyorum. Aksine bir de agresif halde geliyorlar, vucut yorgunlugundan çok mental yorgunluk ve ruh yorgunlugu yasiyorum. Çözüm mü? Vivaldi, Bach, Bethoween, Mozart tüm gün çalar. Efsane rahatlatiyor.
                        sedefartuny
                        Günümüz şartlarında bu insanlardan kurtulmak pek mümkün değil mesafeli ilişkiler oluşturmak lazım ama bu insanlar uzaktan da olsa bir şekilde yaşam enerjinizi sömürmeyi başarırlar. En iyisi duymazdan ve görmezden gelmek, onun toksik bir insan olduğunu kabul etmek ve öyle yaşamak.
                          mrlawyerkk
                          İnsanlar birbirinin mutsuzluğundan keyif almaya devam ettiği müddetçe bu insanlardan kurtuluş yok. Mutlu olmayı bir türlü öğrenemeyen, ben mutsuzum herkes mutsuz olsun kafası ile yaşayan insanların sayısı gün geçtikçe artıyor maalesef.
                            mandrake85
                            İş yerinde bi kadın var. Sürekli böyle herkesle samimi olmaya çalışan, yüksek sesle kahkaha atan, canımlı cicili konuşan, bi acayip hareketler. Bişey derdim de neyse anladınız.
                              herseyinaktivisti
                              Adını vermek istemediğim bir akrabam (amcam). Her şeyin en iyisini o bilir. Kimse daha iyisini bilmez. Salağız biz zaten neyden anlıyoruz ki kendisi hayatın sırrını çözmüştür. Onun üstüne insan yoktur. Müthiş iyi ve anlayışlıdır (yersen). Hep mazlumdur hep onun başına kötü şeyler gelmiştir.
                                hickurusu
                                Negatif yüklü insanlar.. Allaamm tüm hayat enerjimi sömürüyorlar..
                                  siyahayna
                                  Hayatıma karışan, beni eleştiren insanlar. Yahu size ne benim kimle yatıp kalktığımdan kimle konuştuğumdan
                                    raselika
                                    "Canım fondötenin kusmuş ya" diyen herkes. Sen kendi çamur yüzüne bak önce.
                                      zodyakli
                                      Hemen anlatayım. Bir kere hepsi akraba. Ama akbaba da denir. Böyle pusuda beklerler bir hata yapayım da gözlerime imalı imalı bakıp bir laf sokmak için. Ancak çözümümü de kendim buldum. Mesaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaafe. Ama ne mesafe. Artık gözümün içine bakacak kadar yakınım değiller. Ha hoş yıllarca onların toksiklikleriyle muhattap oldum. Ciddi travma sebebi.
                                        roar
                                        Kulaklığın kulağımda olduğunu gördüğü halde ısrarla konuşmaya çalışan tipler. Cidden deliriyorum ya.
                                          nunukafasi
                                          Hayatıma çok fazla toksik insan aldım ben. Genellikle düzgün insan ilişkileri kurma konusunda problemlerim vardı. Her ilişkinin sonu aynı şekilde noktalanıyordu. Ancak bunun sebebi sadece hayatıma toksik insanlar almam değil. Benim de insanlara karşı sınır çizmeyi bilmiyor oluşum da çok etkiliydi. Artık yavaş yavaş çözüyorum bu problemleri
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.