Hanımlar Toplanın! Hayalinizdeki Evlilik Teklifi Nasıl?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      amakafamiznasiguzel
      şunu da sorayım: evlilik teklifi olmazsa olmaz mıdır?
        gizemlicikolat
        Evli birinden dinlemek istersen; Benimle ilk tanıştığı gün "Görürsün seninle evlenicem." diyen bi adamla evlendim. Üstelik farklı şehirlerde yaşıyorduk ve sadece takılıyoruz abartma diyordum. :) Sonra takılıyoruz diyen ben kalktım üniversiteye onun şehre geldim. 4 sene kakara kikiri derken okul bitmiş ben tekrar memleketime dönmüştüm. Bu da dayanamadı tabi ayrılığa... :) Çok net ve düz bir adamdır. Bana direkt yüzük almak istediğini söyledi. Ama ben bilemem gel beraber alalım dedi. Pahalı bişeyde değildi öyle gerekte yoktu zaten. Sadece beni mutlu etmek istedi. En ucuzunu seçtim en küçüğü en değersizi... Organizasyonsuz sade bi şekilde tek şahidimiz kuyumcu abimiz! :) Çevrem yüzüğü inceledi küçükmüş bilmem neymiş yorum yaptı. Görüntüde millet hep. Özetleee, Konu teklif değil, aşk. İnsan birlikte olmak istedikten sonra hiç bi süse bakmaz zaten. O süslü yatlar, lüks restoranlar, organizasyonlarla da olur ama gönülden olduktan sonra yüzüksüzde olur düğünsüzde. :)
          rotasizkerim
          Al işte s2 tuttuk bir nesil erkeklerin gözü yaşlı, yine kadınların ne isteyeceğini bilmediği bir post daha...
            ilsasilem
            Eve giriyorum. Her yer karanlık. Yerlerde mumlardan koridor yapılmış. Koridorun sonu salona çıkıyor. Ben de şaşırıyorum tabi bu nedir acaba diye düşünüyorum ? Neden bu şekilde acaba bu ev ? Salona bir giriyorum ki. Ortada mumlardan yapılmış kocaman bir kalp. Kalbin ortasında isimlerimizin baş harfleri. Kalbin içinden geçen bir de ok.. Ve ta üst kısımda öküz gibi uzanmış, ağzında bir adet gül ile sevgili. Ben daha şaşkınlığımı atamadan ayağa kalkıyor, ağzındaki gül tükürükten sırılsıklam. Bir de salyası akmış foşur foşur gülü o şekilde tutmaktan. Ve o sihirli cümleleri fısıldamaya başlıyor. ''Anama ana diyesin, Babama baba diyesin, Sen bize gelin gelesin, Where have you been, kibar gelin?'' Ahhh, var bir hayalimiz işte..
              zimbo
              Ne yapacaksın evlenme teklifini gel alayım sana bir tavuk döner de onu ye karnın doysun derdim. Acaba çok mu barzoyum!
                ozanesi
                Abi bakmayın burada yazanlara. Burada yazan aşırı yaratıcı, ilginç mekanlar, farklı olaylarla edilen teklifler yüzüğün karatıyla ters orantılı. Karat küçükse organizasyon büyük olacak. Karatı göz kadar al bakayım bakıyor mu teklife. Al yüzüğü tak desen ağızlarının suyu akar :D
                  lylftmksc
                  Evlilik teklifi mi? O ne? Ben nişanlandım 2 gün sonra o tek taş geldi, benimle evlenir misin dedi. E nişanlandık artık evlenelim bari dedim.. Sürpriz olmadı yani
                    uykunobetcisi
                    Sessiz sakin içten olması yeterli.
                      mevsimlerden-sonbahar61
                      Niye böyle bi hayalim olsun çok abartılıyor şu tarz olaylar
                        kuyinist
                        Hayalimde evlilik teklifi yok
                          mervenizz_
                          Nasıl ederse etsin beni mutlu edecek biriyse her türlü kabul ederim önemli olan evlenme teklifi değil önemli olan evlenme teklifi eden kişi...
                            redkit00
                            Yok mu toplumsal dayatmalara karşı çıkıp sevdiği adama evlilik teklifi edecek kadınlar? İlişki olmadan insanlar evlilik hayali kurmuş. Hayallerinizi dahi popüler kültüre göre kuruyorsunuz. Pek diyecek bir şey bulamadım.
                              ketcaplisarma
                              Hayalimde böyle bişey yok isim gücüm yok bunları mı düşünecem NDNKENDBDJ
                                hakunamatadaaaa
                                Neden bu toplumsal dayatma? Erkeklere evlenme teklifi edilemez mi? Erkekler çiçek alsın erkekler yemeğe çıkarsın erkekler evlenme teklifi etsin... Ben her bireyin eşit olduğuna inanıyorum bir ilişkide kim kendini hazır hissederse o eder evlenme teklifini bunun erkeği kadını yoktur.
                                  ozlemiko_0
                                  Böyle ikimizin tek olduğu bir anda, yüzüksüz falan çok spontane gelişsin her şey. Diğer türlü olanları çok abartı buluyorum.
                                    wisletful
                                    Hayalim değil , ama olmasını istediğim durum hiç beklemediğim bir an olsun hani şaşırıyım , evlilik teklifinin geldiğini 100 km öteden görmiyim :)
                                      dunecka
                                      başbaşa, sessiz sakin bir ortamda, sade bir şekilde olmasını isterdim.
                                        cka
                                        Yaşım 30'u geçti hâlâ bir kız arkadaşım olmadı ya ona yanarım. Tahminimce okuduğum lise meslek lisesi, okuduğum üniversite de erkekler üzerine bir bölüm olduğundan hiç kız arkadaşım olmadı.
                                          velevkiozge
                                          İlk diodaki soruya ithafen; evlilik olmazsa olmaz değildir benim için. Evlilik toplumsal bir dayatma, birlikte yaşama olayının meşruiyeti aslında. Ancak birini sevmek ve kabul etmek yeterli birlikte olmak ve birlikte yaşamak için bana göre. (karşılıklı olarak) Teklifi ise kimin yaptığının önemli olmadığını düşünüyorum. Önemli olan bu isteği beyan etmektir. Nerede olduğu, kadın tarafından ya da erkek tarafından yapılması, ne şekilde olduğu önemli değildir. Önemli olan o hissi yaşayıp birlikte olma isteğidir.
                                            samyeli90
                                            Evlilik teklifi mutlaka olmalıdır ne çok aşırı ne de çok vasat ikisi arası bir şey olabilir
                                              sapkalikadin
                                              Üstümde pijamam falan olmasın yeter
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.