Hangi Aptalca Güce Sahip Olmak Isterdin?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      hogwartsmektubugelmeyen
      Süper güçleri biliyoruz tabi kii hepimiz. Dünyayı kurtarmak, ışınlanmak, görünmez olmak, hayvanlarla konuşmak.. Daha da çoğaltılır. Peki ya saçma olanlar? Hadi en çok istediğiniz saçma süper gücü yazın. Ben her türlü garip dil ve el hareketini yapabilmek isterdim. Hani bazı insanlar dillerini filan bükebiliyorlar ya öyle
        gregory_
        Kedilerin çevikliginde ve esnekliginde olup bi de bunu umursamama becerisine sahip olmak isterdim. Boyumun altı katına kadar zıplayabiliyorum ve bu çok doğal, harika olmalı.
          ladyfierce
          Şekil değiştirmek, baya eğlenceli olurdu
            kaaninteyzesi
            Böyle karşımdaki kişiyi, zamanı durdurup dövmek isterdim. Sonra geri dönüp zamanı devam ettirip hem onun acı çekmesini görmek hem de bu durumdan suçsuz çıkmak
              asit
              Belden aşağısı yay gibi olsa mesela zıplaya zıplaya gezsek. İstediğimiz kadar yükseğe zıplasak
                _gizem_
                kedi ve köpeklerin zihnini okuyabilmek
                  busrawashere
                  dio editörü olmak
                    dr.rock
                    yakışıklı ve karizmatik olmama gücüm olmasını isterdim
                      odamdakimelek
                      Bele aklımda hayal ettiğim şey gerçekte de olsun isterdim müthiş güç düşünsene yemek hayal ediyorsun hooopp oluyor
                        aslanburcubirisi
                        Zihin kontrolü.
                          ezgizm
                          Cahil ve yobazları kendimden uzak tutma gücü. Böyle asla bana yaklaşamasınlar.
                            me_out_bye
                            Organlarımın yerini değiştirebilmek elimle. Böyle tutup kaydırınca kayıyormuş falan.
                              karovalesi
                              uzuvlarımı uzatabilme gücü
                                ladydisko
                                düşünce gücüyle ağır eşyaları bile hareket ettirebilmek
                                /
                                0

                                Tarihe Göre

                                İçerik bulunamadı.