Güzel Olmanın Hayatta Sağladığı Kolaylıklar
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      detokssuyu
      Güzel görünmek belki de hayatımızda en fazla konsantre olduğumuz ve çaba gösterdiğimiz durumlardan biri. Bunu ciddi takıntı haline getirip estetik müdahalelere başvuranlar güzelliğin hayat kolaylaştıran bir durum olduğunu savunuyor. İnsanların artık kararları düşünmek yerine gözleri ile karar verdiği tezi de hayatlarımızın orta yerinde duruyor. Sen bu konuda ne düşünüyorsun? Güzellik hayat kolaylaştıran bir şey midir? Güzel görünmek hayatımıza ne gibi kolaylıklar sağlar?
        djsinemovic
        Özsaygınız yerindeyse hiçbir şey. Size dış görünüşünüz sebebiyle yapılan herhangi bir muameleyi kabul etmezsiniz çünkü. Eğer yoksa ohooo her türlü avantajı var
          mevsimlerdensnbahar61
          Çok güzel bi kız arkadaş vardı çok samimi değildik öyle merhaba merhaba ama boş bi beyne sahipti yazık tüm güzelliği ruhunun kir pasında boğulmuş gibiydi yani doğal olun kafi
            mervenizz_
            Mesela ben cildime pirinç suyu sürüyorum hem cildim beyazladı hem de sivilcem çıkmıyor (sürmesem bile çıkmıyordu zaten) . Ve bu benim iş hayatıma kolaylık sağladı tavsiye ederim.
              mehmet_08
              boş yapmaya gerek yok. ne kadar gerizekalı olursan ol güzelsen iyi yaşarsın. her yerde işe daha kolay girersin,bi kaç abaza avlar lüks içinde yaşarsın, modellik ve oyunculuk yapma şansın inanılmaz artar. bu erkeklerde de böyle fakat nedendir bilinmez kadınlarda kat be kat daha fazla etkisi oluyor. yani güzelsen hayata 10-0 önde başlarsın
                benita
                Soru bilmediğim yerden geldi
                  gregory_
                  Zeka olmazsa güzellik harcanir, zeki ve güzel daha kolay yasar hayati.
                    ladydisko
                    satış işlerinde iyi görünüşlü kişiler daha çabuk iş bulur
                      plazacalisani
                      Valla saymakla bitmez. Nedense güzel olunca insanlar aynı anda naif, zeki, akıllı, becerikli filan da olduğunu düşünüyorlar.
                        sedefartuny
                        Güzel insanın, güvenilir insan, doğru insan olduğuna dair bir algı var çok uzun zamandır ama ben yavaş yavaş bunun kırıldığına inanıyorum.
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.