84
18.6.2020
Güzel Kızların Çirkin Erkeklerle Birlikte Olma Sebepleri
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      moonlight3rd
      Güzel ve çirkin kısıtlamalarını aşmış olmaları. Başlık benim değil. Başlık sahibi gönderisini silmiş.
        metolatte
        bu kısıtlamaları aşmış olanlar nerdeler ya :( seri üzgün
          olyps
          Güzellik/çirkinlik göreceli bi kavram değil midir ?
            baca
            Ne saçma başlık ya güzellik-çirkinlik görecelidir arkadaşlar geçin bunları...
              beyzosxx
              erkeğin aldatma ihtimalini aşağı çekebilmek
                mevsimlerdensnbahar61
                İnsan kafasına uyan birini bulmak istiyor bu kavramlar ötekileştir yani herkesin sevdiği kendine sultan
                  csa
                  İlk akla gelen tecrübesizlik, yani pek ilişkisi olmamış olsa da dışarıda elele gezmekten ileri gidememiş insanlar da daha çok olabilir, nedeni çok uzun. Bununla da bağlantılı olabilecek ama tamamen bağımsız da olabilecek bir diğer sebep; bazı kadınların kendi güzelliğinin farkında olmayabilmesi. Bir de bence en genel gördüklerimden olan yakışıklı erkeğin nedense günümüzde "piç" olarak tabir edilen çapkın erkekler kategorisinde gibi görülmesi. Biraz da göreceli kısım geliyor tabii, bazı insanlar çok şahsına münahasır tiplerde olabilir, yada karşısındaki bazıları tarafından daha çekici gelen ve kendilerini ayıran özellikleri olabilir. Ama şu kafaların uyuşması işine katılmam. Arkadaşlar kafaların uyuşması vs. gibi şeyler aylar sürebilir. Yani hiç bir insanı ilk tanıştığınız zaman tanıyamazsınız. Elinde olmadan iki tarafta birbirine oynar biraz. Kendi olamaz. Zaten 3 ay falan en azından sürer bu şayet ilişki devam ederse. Yani, başta bir dış görünüş, hal hareket, karizma vs. gibi şeyler üzerinden etkileşim yoksa zaten çok zor. Hiçbir zaman da tek neden yoktur, genelde az çok bunların hepsi etkiler...
                    roxannee-
                    Burnu havada yakışıklı erkeklerle uğraşaacak vaktimiz yok çünkü. Vaktimiz kıymetli. Hem çirkin erkek biz kadınların yanında her zaman kıymetleniyor, değeri artıyor :p :)
                      clearforman
                      Güzellik ve çirkinlik çok da göreceli değildir. Bunun nedeni ortalamanın altında güzellik derecesi olan insanların daha sadık ve eğlenceli olduğu düşünülmesi, ki bence de doğru (doğal olmaları da cabası)
                        biristeri
                        Çirkin erkek yoktur, az vodka vardır.
                          ozymandiase
                          Belki huyunuzu seviyorlar ? Belki dış görünüş konusunda bu kadar takıntılı değiller? Belki biz tam aranılan erkeğiz ? Yani sadece dış görünüş mü her şey?
                            pillowtalk
                            Çirkin kızlar da yakışıklı erkeklerle birlikte oluyor hacım neden ona da itiraz etmiyorsunuz ??? İsteyen istediğiyle olur tabi. Herkesin hayatına kimse karışamaz.
                              zodyakli
                              Bir sebebi yoktur diye düşünüyorum. Kimse kimseyle yakışıklı veya güzel diye sevgili olmamalı. Zaten o ilişki de uzun sürmez sırf bu sebeple sevgili oluyorlarsa.
                                raselika
                                Kıymetimi bilen adam gibi adamdır da ondan birlikteyizdir. Gönül kimi severse güzel odur.
                                  issizmadaaam
                                  ‘Benim guzelligim bana yeter. Yanimdaki cirkin olsa kac yazar’ mantigi saniyorum
                                    benita
                                    Kime göre güzel kız, neye göre çirkin erkek?
                                      ozanesi
                                      Kendini yakışlı zannedip güzel kadınlarla birlikte olamayan erkek savunmasıdır bu bence. Neymiş paraymış yoksa niye baksınmış.. Kimse kimsenin duygusuna böylesi bir şerh koyamaz. Biraz özgüven biraz iletişim kurma yeteneği ile siz de bu sorunları aşabilirsiniz
                                        necla-kaplan1
                                        para ve statü den dolayı
                                          1cerenaltay
                                          Güzel kızların çoğunun özgüveni düşüktür. Sevgilisi çirkin olsun ki ona kimse bakmasın isterler.
                                            furkanbozkurt
                                            Egolarını tatmin ettirme çabası
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.