26
27.7.2020
Göbeğinde Piercing Olan Kadın Seksiliği
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      johnnybravo
      Beni benden alan bir şey bu. O güzel karında o piercingi görünce öyle bakasım geliyor, yükseliyorum direkt. Bence baya seksi bir hadise. Bu arada şeyi rica edicem o piercingi yaptıran arkadaşlar sonra götü göbeği salmasın lütfen, öyle göbiş olunca tüm seksiliği gidiyor hatta itici bişi oluyor.
        fyodormikhailovich
        Bence mümkün olmadıkça kimse takmasın .
          obiyagmur
          Seksi olmak için değilde hoş durduğu için yaptırmayı düşünüyorum.
            redwine41
            Piercing falan bilmemde ince bel , düz karın bambaşka bir şey ya 😏
              zimbo
              Göbeği açık giyen ve piercing i olan kadın muazzam bir detay şu dünyamızda. Ayrıca ince belli ise o kadına tapılır, ayağına paspas olunur.!
                aynenbileader
                Orasını burasını deldiren kadını sevmem ama dövmesi olan kadın seksidir sözüne inanırım. Gerisi yalan
                  eski_bi_tanidik
                  Buna da sexi demezsin yaa
                    shikato
                    Hiç sevmem
                      mandrake85
                      Bana seksi gelmiyor. Daha çok yolludur kesin bu diyorum. Şimdi burada bir çok hemcinsim o güzel müzel der. Siz bakmayın ne düşündükleri belli
                        domatescokpahali
                        sexy olduğu konusu tartışılır ancak yakıştığı doğrudur
                          fikirsiz
                          Seksi olan piercing değil ki kadının pürüzsüz karnı, bronz teni, fit duruşu falan. Piercing senin olsun kardeş kadını bana bırakhgjfghdf
                            wb-
                            Modası geçmiş geçmekte olan şey ama çok çekici. piercing değilde zincir şeklinde olacak 👍🏻
                              zodyakli
                              Ya en çok istediğim şeydi. Korkuttular beni. İltihap kapıyor, iyileşmiyor diye vazgeçtim :((((((((((((((
                                roxannee-
                                Onlar küçük detaylar. Siz önce seksi bir karna sahip olun da piercing olmasa da olur ;)
                                  sameet
                                  Bence göbeği olan kadınlar daha seksi kanka
                                    vitaly
                                    ah ahhh...
                                      sinek_valesi
                                      Piercing en sevdiğim.. Şu ayvacık göbeğimi bir eriteyim hemen yaptıracağım :)
                                        bisosyolog
                                        Hep yaptırmak istemişimdir. Ancak göbeğim var, nereye yaptırayım?
                                          raselika
                                          Bunu yaptırmaya asla cesaret edemiyorum ne yazık ki . İltihap kapma vs. olabiliyormuş. Belki gaza gelip yaptırabilirim.
                                            pillowtalk
                                            Nefes alan kadın seksiliği de var size göre.
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.