Gerdek Gecesi Gelinden Dayak Yiyerek Boşanma Kararı Alan Damat
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      cherry-cupcake
      Hayatının en mutlu gününde kabusu yaşayan bir damat var. Haber şöyle girilmiş, "İstanbul akıllara durgunluk veren bir boşanma davası yaşanıyor. Mehmet İ., bir süredir birlikte olduğu genç kadın Halime İ. ile geçtiğimiz Temmuz ayında hayatını bileştirdi. Sevdiği kadınla evlenmenin mutluluğunu yaşayan genç adam, düğün gecesi kâbusu yaşadı. Eşi tarafından dayak yediğini iddia eden genç adam önce darp raporu aldı ardından boşanma davası açtı..." Yani bir erkeğin başına gelecek en tatsız olaylardan birisi, düşünsenize tüm günün stresini atacağınız an gelecek ve eşiniz sizi darp edecek...
      https://www.sabah.com.tr/galeri/yasam/dugun-gecesi-damadin-basina-oyle-bir-sey-geldi-ki-bizi-bosayin-diye-mahkemeye-kostu
      kaynak
        eliff04
        Ne insanlar var yaa! Bide şunu merak ediyorum ne olmuş da gelin bunu dövmüş?
          turuncu_sapka
          Neden böyle bir olay yaşandı çok merak ediyorum.. Bu niye bu kadar minnak kavgası olabilir
            me_out_bye
            Eşitlik ! Erkeğin yaptığı boşa giden masraflarn yarısını mahkeme kararı ile geri ödemesi lazım ! Her şey olağan evlilik oluyor? 1 gün ilk gece bile beraber geçirilmiyor ? Boşanma haklı, bunla yetmez Tazminat pls.
              kalpci
              Dövmemiştir o, bazı kadınlar uzun süre aç kalınca biraz döke saça yiyor
                gossipdio
                Ne sıkıntıları vardı acaba da çözümü şiddette buldu ilginç insanlar ya şiddet neyi çözer
                  publichesap
                  Vurduğun yerlerde güller açacak :d
                    lutfen-ama
                    Şöyle bir yazılanlara bakıyorum da gerçekten neden dövdü acabalar, komik bulanlar falan var. Arkadaşlar siz ciddi misiniz dövülen kişi kadın değil diye şiddeti normalleştirmişsiniz hemen de yahu biri şiddet görmüş siz neyini sorguluyorsunuz? Umarım sadece boşamakla kalmazlar ve kadına gereken cezayı verirler. Şiddet kim tarafından ve kime uygulandığı farketmeksizin yanlış bir harekettir nedeni ne olursa olsun şiddet çözüm değil. Komik bulan kişiler yüzünden erkekler komik duruma düşmeyeyim deyip dövüldüğünü söylemeye çekinecek bu gidişle sizin psikolojik baskınızdan bıktım artık ya kadına da erkeğe de zulümsünüz bir bitin artık ya.
                      onr_acbdms
                      Kadın adamdan daha baskın ve güçlü. Şiddet kısmı hariç, kadını takdir ettim doğrusu altta kalmamış bu sefer şamarı o basmış. Dayak yiyen kadın olsaydı bu kadar konuşulur muydu? 🤔Hayır. Bu sefer işler tersine döndü: - Erkeklik gururumu kırdılar memur bey! - Karından dayak mı yedin lan hay senin kalıbına! - Çakaydın ya ağzının ortasına iki tane bak daha diklenebiliyor mu? - Bizim oğlan pısırık çıktı bey! Elaleme ne diyeceğiz? - Ulan bir de adam olacaksın lan! - Bari ilk gece sakin kalsaydınız!
                        bluehawk
                        ciddi bir manevi tazminat kazanması gereken insandır
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.