Genç Yaşta Anne Olmak
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      gizemino
      Bana göre hem çok güzel hem de çok korkunç bir şey. Benim annem ablamı 16 yaşında doğurmuş. Benimle arasında yaş farkı olsa da özellikle ablamla annem abla kardeş gibiler. Bu açıdan çok güzel bir şey ama bir yandan da 16 yaş anne olmak için çok erken, çocuksun daha. Annem hep anlatır, kendiyle birlikte bizi de büyüttüğünü. Geçmişte çok yaygın olan bir durumdu. Sonra en azından biraz olsun kadınlara insan gözüyle bakıldığı ve eğitim hayatları önemsendiği için anne olma yaşı daha ileri sarktı şükür. Fakat son zamanlarda gözüme çok genç yaşta anne olan kadın çarpıyor, çoğu da isteğe bağlı. Ünlüler arasında da çok yaygınlaşan bir durum. Zaten ya çok fakir olan ya da çok zengin olan insanlar erken yaşta anne oluyor diye bir söz duymuştum. 18 yaşını geçtikten sonra sonuçta her kadının kendi kararı anne olmak. Siz genç yaşta anne olmak hakkında ne düşüyorsunuz?
        karolunita
        bence 25 fln olmalı en az çünkü ondan öncesinde zaten okuman gerek ve daha çok toysun fln
          badideasensei
          Benim annem 15 yaşında evlenmiş Yıl 2003. Evde görümcesi sayılan bir diğer hemen hemen yaşıtı olan kız okula giderken annem çocuk yapabilir mi diye sorgulanması için doktor kontrollerine gidiyormuş. Ne hayat ama değil mi ?! 17 yaşında da anne olmuş. Abla kardeş gibiyiz , bazen de anne formuna bürünüyor tabi sjdndhhdbd. Ki bunun aileden görmekle ya da gelenekle bir alâkası pek yok. Konu bence tamamıyla bağnazlık. Bazı sözde anne babalar vasisi oldukları çocuklarını malı gibi görüp istediği zaman evlendiriyor. Bu günümüzde de var maalesef ki:(
            mrsnl33
            Benim de annem evlendiginde 16,ablam doğduğunda 18 yaşındaymış.Belki o zaman ki şartlarda bu normal bi sey ama ne olursa olsun bi insanın 16 yaşında evlendirilmesi,18 yaşında anne olması kabul edilebilir bi sey degil
              patronice24
              18 yaşımın sonlarında anne oldum ve ben hem 2 kez anne oldum hem de okulumu okudum. Ailem falan da vermedi, kendim direne direne evlendim. İyi ki de evlendim. İyi ki de erken yaşta anne oldum. İyi ki de okudum. Ailem erken evlendiğim için hala bana kırgın ama umarım benim gibi iyi bir adama denk gelirsiniz kızlar.
                eski_bi_tanidik
                Eski nesili demiyorum ama bu zamanlarda hep gençliği başına vurmuş pek mantıklı düşünemeyen kaçan kizlarda oluyo
                  kayberkay
                  hayat zaten yeterince zorlu ve sorumluluklar ile dolu bence aşırı tavsiye edilecek bişey değil
                    berat-albayrak-official
                    minimum 25 olmalı, gereksiz bir bilgi ama en genç anne olan çocuk 6 yaşındaymış.
                    /
                    0

                    Tarihe Göre

                    İçerik bulunamadı.