Gelinin Bakire Olduğunu Göstermek İçin Kanlı Çarşafla Göbek Atan Topluluk
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      noway
      Bu insanların iğrençliğini ne yapacağız? tamamen cehalet iğrenç. z kuşağına laf edip duruyoruz ama bu kuşak bize bu görüntüleri yaşatmayacak.
      https://www.youtube.com/watch?v=OUdHyhBn3Cw
      https://www.youtube.com/watch?v=OUdHyhBn3Cw
        gregory_
        Beni diktatör yapin bütün pisliklere son verecegim söz veriyorum🤘
          karolunita
          Işte karşınızda yetişkin bir cahil sürüsü, bu sürüye yaklaşmak gerçekten ama gerçekten çok tehlikelidir. Çünkü her zaman haklı oldujlarını düşünen görgüsüz canlılardır. Kısa bir tartışma ile bile sinir sisteminizi s*kebilirler. Bu nedenle onları doğal habitatlarında yalnız bırakmak en doğrusudur. (Ben büyuýünce belgesel sunucam dbdbfjdj)
            mrsnl33
            O değilde,şu beyazlı kadın niye inek çanï takmış acaba?😂😂😂😂😂
              detokssuyu
              Ay gerçekten bu nedir böyle ya nerede yaşıyorsunuz siz ne yiyip ne içiyorsunuz ne kadar çirkin görüntüler bunlar böyle. Yüzlerine hala mı halamı diye pöykürmek istiyorum bu insanların.
                massimo-visconti
                Adet kanı o yaa😄😄😄
                  eo110
                  Noldu şimdi gelin bakire diye damat statü sahibi mi oldu noldu yani
                    kitaptakikurt
                    hangi kızılderili kabilesinden bunlar
                      merilolika
                      ay kimse merak etmiyo ya aldığın kız bakire mi değil mi merak edende eşşektir hadi diyelim bekaret önemli senin için bu karı koca arasında kalması gerekmiyo mu ya o ortada oynayan gelinse çatlayacam şimdi
                        sonlahmacun
                        çok şükür yine başkalarının yerine utandık
                          mrlawyerkk
                          Değişmeyecekler ya biz burada ne dersek diyelim asla değişmeyecekler ve gelişmeyecekler. Bir kadın bunu kendine yaptırmamalı kendisine saygısı olmayan birine de kimse saygı duymaz ne yazık ki.
                            berat-albayrak-official
                            Ülkenin ikiye bölünmesi lazım, Ankaranın batısı konya ve mersin hattının doğusu türk islam devleti Batısı Büyük Türk Devleti olarak adlandırılmalı. Bu tür kişiler TİD ye gönderilmli çağdaşlar BTD ye gelmeli. İstanbul ise taraflarca ortak kullanılmalı.
                              o1paradox
                              Eğer gelin böyle olacağını bildiği halde evlendiyse, gelinde de hata var demektir. diğer tarafı anlatmaya gerek yok zaten ortada
                              /
                              0

                              Tarihe Göre

                              İçerik bulunamadı.