45
19.6.2020
Flörtün/Sevgilinin Darlayıp İllallah Ettiren Hareketleri
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Alalım diolarınızı.
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Benle ilgilenmiyorsun, benimle ilgilen, benimle eskisi kadar ilgilenmiyorsun, eskisi gibi değilsin, bir sorun mu var, sesin neden böyle, eskisi gibi değilsin dediğimdeki zamandan bu yana eskisi gibi değilsin, benimle ilgilenmiyorsun, artık beni sevmiyor musun, eskisi gibi hissetmiyorsun? Kral sal bizi bir a..k...
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
6 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
çok fazla soru sorup darlaması... 2. sorudan sonra, bebeğim sen böyle her şeyi sorcak mısın moduna giriyorum
  • Yanıtla
  • 7
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
gereksiz dozda kıskançlık yapması...
  • Yanıtla
  • 4
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
İlgi manyağı olması ve herşeyi tartışmak istemesi..
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Flörtün/sevgilinin olması.......
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Sürekli mesajlaşıp konuşmak istemesi. YETHER lan adam.
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Ara ara Whatsapp'de online miyim diye bakmasi... 🙄
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
5 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Aşırı kıskanç olması,yazdığı mesajlara anında cevap beklemesi
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
İnat ve bilmiş tavırlar
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bir ara bir sevgilim vardı, her saniye naptığımı onunla paylaşayım isterdi. Paylaşmayınca da küserdi ve ciddi kavgalar ederdik. Tabii ki illallah ettim ve ayrıldık
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
telefonun ŞİFRESİNİ istemesi. bunu bir kere yaparsa ŞAKA, ikinceye yaparsa SELA.
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Doz farketmeksizin kıskançlık. Hiçbir dozuna gelemiyorum; başkasının yanında tuhaflaşmalar, sanki ona sormuşum gibi şöyle olsa daha iyi olur demeler, sürekli ilginin onda olmasını istemesi vs. Böyle bir şey isteseydim kangal bakardım, hem daha sevimli, hem de yararı var.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
olması zaten darlanmak için güzel bir neden değil mi?
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
İtiraf etmem gerekirse bu kişi bendim zamanında (10 yıl öncesi falan) o zamaan vatsappta yok yazardım da yazardım cevap verene kadar. Ya da çaldırırdım. Bir ara da şarkı sözü yazmaya takmıştım. Allahım çok utanıyorum yazarken bile :D çocuğu darlaya darlaya bir hal olmuştum. Ama asla vazgeçmiyordum. Şöyle bakınca bana iyi sabretmiş demekki seviyormuş beni diyorum çünkü çekilecek çile değilmişim arkadaş :O :(
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Belirsiz nedenle trip atarsa uyuz olurum söylede bilek ya ne bu gizemli triplerin :D (Onun dışında benle inat yaparsa ve bilmiş davranırsa baya kızabilirim aman bana böyle gelmesin yani önermiyorum)
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Akşam seni gelip işten ben alırım. Hastanede kapının önünde ben beklerim. Evine kadar ben bırakayım seni. Ben geleyim alayım seni amaaa arabaylaysa sen bir otobüse atla gel. Sana mı kaldım salak. Tüm bu saçma hareketler beni illallah ettirmişti. Birgün dedim ki her gün her gün buluşmayalım allaaaah bunu diyen sen misin yemediğim trip kalmamıştı ne salaklar var yahu.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Flört döneminde sen beni niye sevmiyosun diyor ? Ya sevmek öyle kolay bir şey mi? Ayrıca seni sevmek zorunda mıyım? Saçma sapan hareketler.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Çalışmamdan şikayetçi olup benle ilgilenemiyorsun kafasına girmesi. Ben kendimle bile vakit ayıramıyorum. Anlayışsızlık büyük dert.
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Surekli fotograf istemesi. Cok özledim foto at, napiyosun foto at. Sinir geliyor
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
2 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.