Evlilik Teklifi Etseniz Nasıl Edersiniz ya da Nasıl Teklif Almak İstersiniz?
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      fuzbing
      4.1.2021 • 5:22
        ladydisko
        ettim ve aldım, ben şov olsun diye müzik getirttim havaalanında ettim onu uğurluyacağımı sanıyordu bense bir anda yüzük çıkardım
          busrawashere
          ayrıldıktan sonra eşyalarımı toplamaya giderken şile'den geçmem gerekiyordu ne zaman şile'den geçsem durup denize bakarım -şile bu arada ilk açıldığımız yer- o da biliyordu orada duracağımı işte orada diz çökme gibi saçmalıklar olmadan etti güzel bi' teklif ama kabul etmedim
            ladyfierce
            Sofistike bir mekanda en yakınlarımdan birkaç insan, kalabalığa gerek yok. Birde sahnede Teoman 'Sevdim seni bir kere' söylüyor, bizim için. Tam nakarat kısmında gözlerimin içine baksa ve sorsa : +Son nefesime kadar gözlerinin içinde gülmeme izin verir misin? -SONSUZA KADAR EVET! derim..
              patronice24
              Bana sürpriz evlenme teklifi yapacağı yere götürmek için arabayla şaka olsun diye seni kaçırıyorum demişti. Onu dövdüm, vurdum kırdım arabanın içini. Şok geçirip beni eve bıraktı. Meğer evlilik teklifi edecekmiş ben herşeyi berbat ettim ve asla teklif etmedi. Okadar zoruna gitmiş ki evlendiğimiz halde hala TV de falan evlilik teklifiyle alakalı şeyler görünce kumandayı kırana kadar kanal değişiyor.
                _gizem_
                hiç düşünmedim ama ben papatyaları çok severim papatyalarla gelsin bana
                  676irmak
                  Çok abartılı olmasın, o ne öyle gösteriş yapar gibi.
                    vurz
                    Cok kasmaya gerek yok yogurt kabina yuzuk koysa daha ilginc beklenmedik olurdu 😁
                      muzlu-pasta
                      Etmesin ben evlenmek istersem ona derim gelir ister beni böyle şeyleri gereksiz buluyorum
                        who-am-i
                        Hacı ben düğünde evlenme teklifi ederdim
                          bendemistimama
                          Bi kere daha yazmistim kuzenime esi sirdancida ikinci sirdanlari soylerken cikarmis yuzigi buda sende kalsin demis. Iste evlilik teklifi boyle olur. Dogal ve sasirtmacali
                            me_out_bye
                            Yanyana dururken sağ kolun dirseği ile iki kere vurup dürtüp evlenek mi? •Etmek Benim olacan evlenecem senle. Evleneceksin ulan. Benle evlenmeyecende kimle evlenecen? Kes evlenecez işte. Sonra sessizlik 2.Seçenek. Evlenme teklif et bana kafanı kıraram. Me tamam. Benimle evlenir misin? Sonra evlilik •Almak
                              badideasensei
                              Yalnız olduğumuz bir yer güzel olurdu. Ne gerek var, şimdi zaten ne bir başkasına ne de kendime minnoş minnoş hayaller kurduramam. Hayal kurdurtmayın bana rica ederim.
                                asit
                                  ezgizm
                                  İstediği arabayı alarak evlilik teklifi ederim.
                                    dr.rock
                                    Neden evlilik teklif edeyim ki? Zaten sevince anlaşılmıyor mu? Olması gereken: - Aşkım? - Efendim balkom - Ne zaman evlenek - Haa bi de o var demi, bi müsaitlikte ayarlarız tontiqu - Tamam şokomelim
                                      palmiye
                                      Aşırı normal bir anda, direkt söylesin. Zaten kabul etmicem uğraşmasına gerek yok.
                                        meyvesebze
                                        Etmem..... Aldim.... Anlatmam.....
                                        /
                                        0

                                        Tarihe Göre

                                        İçerik bulunamadı.