Evlilik Pastasını Hanzo Gibi Kesip Ortalığı Dağıtan Agresif Damat
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      cherry-cupcake
      Neden evleniyorsun kızım böyle bir tiple ya. Mutluluklar diyeceğim mümkünse ama değil gibi. Bir de ortalık savaş alanına dönerken orkestranın asla susmayışı sjsjsjsjs Ay sinirlerim bozuldu benim 🤣
      https://twitter.com/dugunteroru/status/1204142055909400577
      https://twitter.com/dugunteroru/status/1204142055909400577
        kania_
        Evlilikten tekrar soğudum teşekkürler
          merilolika
          bu gerçek mi aq dağ ayısı maganda seni zorla mı tutuyolar sg
            gregory_
            Çok da sasirmadim sokaklar bunun gibilerle dolu.
              eo110
              Kızcağıza üzüldüm. Evliliğin ilerleyen günlerini görebiliyorum
                ittihat15
                Olay 2019'da Azerbaycan'da yasandi. Sise bir cocugun bacagina carpip bacagi kirlimisti
                  kania_
                  Orda ben olacaktım varya yüzüğü fırlatır çıkardım bu ne kıroluk lan
                    maskoff
                    her ayrıntısı ayrı enteresan. arkadaki çocuklar para topluyor. kadın pastayı kesiyor. orkestra devam ediyor. adama şişe veriliyor. adam pastayı kendisi kıza yediriyor ama kızın yedirmesine izin vermiyor. sonra o şişe sallanıyor köpürmüyor. köpürmeyince yere atıyor. ve tüm bunlar olurken kız tarafından kimse bu lavuk ne yapıyor demiyor. hakkaten çok ilginç.
                      kitaptakikurt
                      oha bide kız güzelmiş yazık lan
                        buse01
                        Abi ben orada terkederdim bunu aq bir ömür bunu mu çekecem hareketlere bakk
                          mrlawyerkk
                          Bu videonun bir sürü türevini çıkarabilirim size. Nedenini inanın ben de anlamıyorum. Bir gövde gösterisi ama neden niçin ve kime anlamak güç. Beyinsiz insanların beyinsiz işleri diyor ve geçiyorum.
                            bisosyolog
                            Bu başlıktaki "gibi" oldukça fazla olmuş. Bu bildiğin hanzo
                              gizemino
                              Kendi düğününde kınanda ayıp yani her şey yolunda gidecek diye bir şey yok
                                gulfemkaya
                                Ben kızın yerinde olsam aldığım evlilik kararını o dakika yeniden göz geçiririm
                                  catherine-earnshaw
                                  Başlığın absürtlüğü videonun absürtlüğüyle yarışır. Harbi hanzoymuş yav.
                                    muzlu-pasta
                                    Boşanma sebebi
                                      gollummm
                                      Adamı hamile bıraktı sanırım kadın. Zorla evlilik 😄🤦
                                      /
                                      0

                                      Tarihe Göre

                                      İçerik bulunamadı.