131
28.12.2020
Evlenmeden Olur Mu?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      muzlu-pasta
      Yani bence olmaz insan özel hissetmeli hani ilki falan malı herkese verince değeri kalmıyor
        kaaninteyzesi
        Mal paylaşımı mı ?
          tsukyomi
          Yaktın beni Muzlu 😔
            asit
            ney çocuk mu ?
              cansevim
              neyi vermek ?
                dr.rock
                Evlenmeden olur ama 18 yaş altında olmaz. Evlenincede bazen olmuyor bkz: Meyveli pankek
                  meyvesebze
                  Tabi ilk parti malı beğenmezse bidaha sipariş alamazsın En azından sözleşme olursa sipariş ihtimali yükselebilir...Hııhııımmmm
                    ezgizm
                    Reşitsen her şey olur :)
                      cinayetvaraga
                      kendini mal olarak görmen de ne bilim...
                        _gizem_
                        olmaz ya ben özel olsun isterim...
                          domatescokpahali
                          olur olur evlenince olmuyor zaten ne oluyorsa evlenmeden once oluyor
                            patronice24
                            Mal olmanın her türlü halisin diye düşünüyorum.
                              littlejohn
                              Olmasa da olur olsa da olur:)
                                ali-vercetti
                                mesele olması amk. 9 saat boyunca bdsm üfff
                                  imailahorsilahh
                                  Sonunda biri mal olduğunu kabul etti.
                                    nickimdebileolmaz
                                    Olmaz, elime sadece nikahı karımın eli değebilir, duruma göre bir de baldızımın.
                                      med-knight
                                      Cana gelmesin, mala gelsin.
                                        monaiman
                                        Sen ver gerisi Tao'ya kalmış.
                                          eefenizz_
                                          Olur köxjxöxjxmxkx
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.