Eski Teknolojik Aletlerimden Vazgeçmediğim İçin Küçümseniyorum
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      plazacalisani
      Dertliyim dio ailem. Ben teknolojik aletlerime çok düşkünüm. Yani böyle aramızda duygusal bir bağ oluşuyor. Bırakmak istemiyorum. Bilgisayarımdan zorla ayrıldım artık kullanılacak gibi değildi çünkü. Telefonumu ise 6 yıldır kullanıyorum ve işimi görüyor. Bir şeyden geri kaldığım filan da yok. Dün acil şarj aleti almam gerekiyordu. Girdim bir yere ucuzundan ver dedim bir dünya dalga geçtiler bıyık altından. Abla bu telefon nasıl dayanıyor diyor. Savurgan bir insanımdır parasında filan değilim, ama seviyorum alışkanlıklarımı bırakmayı sevmem ne var bunda?
        myheartofstereo
        hoparlör varsa atma ses bombalarına tek atarlar *dalga geçenleri takma bence kime ne ki
          littlejohn
          Ben de vazgecemem aslinda ama kullanmaktan degil. Ben genelde saklarim bi yerlere. Butun eski telefonlarim durur mesela. Ericsson A1018, Nokia 5110, Nokia 3310, Siemens C55, Sony-Ericsson K700i, Iphone 4, Note 5, iphone 5s..
            strangestar
            Takma kafana bir şey diyen olursa da teknolojik aletlerin yapımcılarının g*tünü paranız ile silmeye devam edin de geç
              tsukyomi
              Türkiye'deki leva kurlarına bakarsak maaşlarımız iyi sayılır ve hala 6 yıldan daha eski telefonları kullanıyoruz. Önemli olan iş görmesi sonuçta. Bulgaristan'daki evler de, Edirne'deki ev de zamandan eskidir (kiradayız bu arada), daha dün 5 yıl önce aldığım tişörtümle dolaştım dışarıda. Gelir düzeyi düşük olan insanlarda bile 4 kameralı 10.000 TL'lik telefonlar varken neyin ölçütüymüş bu? Popüler kültür ve aşağılık kompleksi bunlarınki, başka bir şey değil.
                abdes_terligi
                işini görüyorsa sıkıntı yok birader, bilgisayar mühendisliği okuyorum, bizim bölümde öğrenci öğretmen bölüm uzmanı vs desen hepsi o tip yeni teknoloji manyaklarına, her sene telefon yenileyen salaklara gülüyor. Gereksiz para harcaması başka bir şey değil.
                  voila
                  Bunlar hep toksik kapitalizimin oyunları, seni hep ama hep tüketmeye sevk ediyor. Ben de değiştirmeden önce telefonumu 5 yıl kullanmıştım, en son cidden kullanılamaz haldeydi de değiştirdim. Bir de bu AirPod işi var, tam bir dolandırıcılık. Kablolu kulaklık bulamadım diye mecburen almam gerekmişti. Kaybolacak diye de aklım çıktı, zırt pırt şarj etmem gerekiyordu zaten. 2 haftada teki bozuldu bir de aq. Ben kablolularımla mutluyum bu çile çekilmez. Herkes neyle mutluysa onu kullansın.
                    somurtkan_sirin
                    ne güzel, hala işini görüyorsa bir sürü para verip yenilemeye ne gerek var? eski güzeldir...
                      gizemino
                      Daktilo gibi şeyler biraz daha zevk ve hobi haline geldi ya ben de çok severm
                        samyeli90
                        Benim teledonum da bayağı eski geçen telefoncu dedi abla değiştirelim şu telefonu Bedava vereceksen neden olmasın dedim Güldü falan şaka yaptığımı sandı herhalde Bıdı bıdı yapma ver şunu diye sesimi yükseltince sustu
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.