165
16.4.2020
Eski Sevgiliyi Unutma Süresi
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      utumasasiilekayanadam
      Evet arkadaşlar ayrıldığınız şahsı ne kadar zaman içerisinde unutabiliyorsunuz? "Unutmak kelimesi undan çıkmış. bildiğimiz un yani, hamur işi, öyleymiş. unutmak için un ufak etmek gerekiyormuş. birini bütün olarak unutamazmışsın zaten. öyle pat diye unutamazmışsın. öyle yavaş yavaş gidermiş, yavaş yavaş unuturmuşsun. gözleri, kaşı, burnu ile kulağı, sesini yavaş yavaş. unuttuğun zaman da o kişi olmazmış. hatırlamazmış. sonra unuttuğunu unuturmuş." Behzat Ç
        kedibey
        sure sandım, bi amin deriz diye gelmiştim.
          4sl4nb3y
          Bazı rivayete göre 12 ile 15 yıldan başlıyormuş... Tabi kişiliksizler için süre saniyelerle sınırlı. Kişiliksiz: Yanılıyorsun dostum benimde bir kalbim var geçen 1 dakika 15 saniye boyunca aklımdan çıkaramamıştım çünkü borcu vardı adamım...
            tonik
            yarım saat felan sürüyor
              kebuay
              yani benimki 4 seneyi bulmuştu kişiye göre değişir bence
                thetalentedmrripley
                Yenisini ne zaman bulursak artık
                  uslanmaz_melankolik
                  yani 22 ay 18 gün olmuş, yarın 22 ay 19 gün olucak, ilk güne göre çok farkı varmı diye sorarsanız neredeyse yok gibi. sahi ben nasıl unutucam artık yaaa! BURCUM BALIK Değiştirme şansım olsa keşke bence burcun da etkisi var. çivi çiviyi sökermi acaba? bi kere denedimde elime çaktım
                    tarantor
                    "Kalbim seni unutacak kadar adi ise, ellerim onu parçalayacak kadar asildir." - Behzat Ç.
                      beyzac30
                      Bence yok çünkü 2 yılı geçti ama eski sevgilimi hala hatırlıyorum bu arada netten sevgiliydik sadece 2 gün sevgili kaldık
                        baymayanbayan
                        Zor yaa gercekten zor unutmak
                          kukomafoo
                          Arkadaşlarımın yanına gitme süresi
                            madashell
                            Çivi çiviyi söker diye boşuna dememişler. 1 hafta da olabilir, 1 ömür de sürebilir.
                              september17
                              çok unutulmuyor gibi ya.
                                muu
                                4 yıl oldu bıraktığı yerdeyim
                                  morgennstern
                                  Doğru kişi olmadığını ve kendi sevginin yetmeyeceğini anladığın yere kadardır. Ancak anılar elbet hatırlanır..
                                    _enteldantel
                                    Çok sevgilim oldu. En uzun unutamayışım 1 sene. 1 sene aklımdan çıkmadı. Başka nedenlerden ötürü panik atak geçirdim kendi canımın derdine düşünce unuttum. Ondan sonra bana bi aydınlanma geldi. Artık en fazla 2 3 ay hadi bilemedin 5 6. Kimse bulunmaz hint kumaşı değil. Ağlayın zırlayın için zıbarın haykırın. Ama önünüze de bakın.
                                      moronikori
                                      Sevgili olma süresi bölü iki eksi parantez içinde ayrılıp barışma sayısı çarpı aldatılma sayısı Mat 1 kurallarına uyarak yapın :D
                                        lylftmksc
                                        1 gün falan, ruhsuzluktan değil ben çabalamayı yalvarmayı sevmiyorum. Ayrılık kararı ciddi bir karar bence. Kararı ben almışsam uzun zamandır düşünüyor ve içimde öldürüyormuşumdur, kararı karşı taraf aldıysa, bu büyük kararı aldığı için büyük cesaret göstermiş olmalı.. E sal gitsin
                                          ceetah85
                                          icinizde yasayin duyguyu zamanla unutuluyor er gec. Zamani azaltmak icin stalklamayin sosyal medyada falan fotolarina bakmayin dusunmemeye calisin. ex ten next olmaz. asil bunu UNUTMAYIN :)
                                            x.rojda
                                            unutmak zor eğer kendinden soğutursa yani sevmediğiniz bir şeyi yaparsa kötü söz kullanırsa dakkasında soğursunuz ardından da unutursunuz tabi ama başka türlü unutulmaz mallesef sevmiyosan tabi
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.