24
27.3.2020
Eski Sevgilinizin Sizden Ayrılırken Uydurduğu En Saçma Bahane Neydi?
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Genelde hep ben ayrılan taraf olurum aslında ama ilk aşkımın benden ayrılma sebebi üniversite sınavına gireceğim için benim kafamı dağıtmak istemediğini söylemesiydi. Benden bir gün sonra da biriyle birlikte olmasıydı aşldalsaşd
  • 2
  • 0
3 Yanıt
  • Embed Kopyala
Terk edilmem terk ederim
  • 6
  • 1
1 Yanıt
  • Embed Kopyala
Kocaya kaçması
  • 1
  • 0
2 Yanıt
  • Embed Kopyala
telefonunu kurcalamadığım, onu kıskanmadığım için ayrılmıştı. abi her kadın kıskanmak zorunda değil.
  • 3
  • 0
2 Yanıt
  • Embed Kopyala
Kafamda senaryolar kurup oynuyormuşum, ben onu zaten kafamda kötülemişim, zaten bitirmeye meraklıymışım, ben manyakmışım.O hiç bi haltlar yemedi hepsini ben kurdum yani. (TC Erkek Terörü nedir?)
  • 1
  • 0
1 Yanıt
  • Embed Kopyala
Bana senin eğitimin içine işlemiş yok sen bana çoksun bilgilisin, çağdaşsın, falan demişti İlber Ortaylı gibi hissetmiştim yalan yok Sonra geri geldi tabi
  • 1
  • 0
2 Yanıt
  • Embed Kopyala
Sevgili değil de görüştüğüm biri son görüşmemizden sonra ne aradı ne sordu taa ki 2 sene sonrasına kadar. Efsane savunma şu şekildeydi, senden sonra askere gittim. Dolmuşa binerken inzibatlar yakalamışsa demek ki.
  • 2
  • 0
  • Embed Kopyala
Ben artık namaza başladım demisti
  • 2
  • 0
  • Embed Kopyala
Öyle olması gerekiyor demişti. Aylar sonra öyle olması gerekmiyormuş dedi. Kafamda deli sorular
  • 0
  • 0
1 Yanıt
  • Embed Kopyala
Korkmuş. Gelecekten korkmuş. Amk dünyada insanlar açlıktan patır patır ölürken bu gelecekten korkmuş. Oymağını zikim. Baknyine sinirlendim.
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Konuşarak ayrılmadım kimseyle daha çok şükür
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Daha iyilerine layıksın.
  • 1
  • 0
  • Embed Kopyala
Ben içki içen ve sigara kullanan bir erkeğe gönül vermek istemiyorum. Aileme layık değilsin diyerek saçma bir bahane uydurmuştu..
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Sanırım benden ayrılmak istiyordi ama söyleyemiyorum birgun kaza yaptı işyerinin verdiği arabayla. Ben de içindeyim,, bacağım şişti. İndirdi beni arabadan eve git dedi , gittim eve . Mesaj attı dedi benim yüzümden senin bacağın şişti ayrılalım. Ayrıldık akabinde iki gün sonra başkasını buldu bikac ay içinde evlendi şuan 5 yaşında çocuğu var
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
Sıkıldım 🙄
  • 0
  • 0
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre