120
25.5.2020
Eşinin Bikini Giymesine İzin Veren Erkek
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Bu dioyu açarken beynini kullanmayı hiç mi düşünmedin ?
  • Yanıtla
  • 7
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Ya ne kaddarr dedim biz 2020 de yaşıyoz diye...
  • Yanıtla
  • 5
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Açtığın başlıklara ve yaptığın yorumlara istinaden;
  • Yanıtla
  • 13
  • 0
7 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
?
  • Yanıtla
  • 8
  • 0
5 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Kusazaaam
  • Yanıtla
  • 4
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Yemin ederim bu zengin kadın avcısı ama kanıtlayamam 🤣
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
4 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
yok yok hayal görmüyorum gerçekten var böyle bir başlık ¿¿ almak istediğin cevap neydi ALOOOĞĞ ? ha bir de cümlelerinde yüklem kullanırsan daha az saçma olur yazdıkların :)
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bakıyorum da, saçmalamaya buradan da son sürat devam, sevgili yok beyin. Hayır şöyle muhabbetlere giren heriften, ne beklersin? Senin anladığın dilden konuşayım; seni burada barındırmayız KOÇUM Anladın sen.
  • Yanıtla
  • 9
  • 0
7 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Böyle başlıklar karşısında :
  • Yanıtla
  • 5
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Yallah
  • Yanıtla
  • 5
  • 2
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
En doğal hakkı yani anası babası benden önce giymesine izin verdiyse giyer aga ben bişey yapamam. o saatten sonra bikinisinde renkleri beraber tercih ederiz artık o olur yani...
  • Yanıtla
  • 3
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
off yaa ne mal mal başlıklar yaaa kusucam walla cahiliye devrindemiyiz anlamadım ben..
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bizim de bir arkadaş bikini giymesine izin vermemişti mayo beğendiler birlikte inanır mısın kızın her yeri belli oluyordu, trajikomik gerçekten. Şöyle düşünürsen sana katılabilirim; plaj sığır doludur, kızı gözleriyle parçalarlar tamam ama zaten öyle plajları tercih etmiyorum o yüzden sıkıntı yok.
  • Yanıtla
  • 2
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Eşine kıyafet alacak parası yoktur belki, ne yapsın, çıplak mı dolaştırsın???
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Yobaz olmayan erkektir, başlığı açanın aksine...
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Hiç mi utanmadın yayınla tuşuna basarken
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
başlığın saçmalığı peki?
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Yobazlık seviyesi her geçen gün artıyor
  • Yanıtla
  • 0
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Eşi de kendi de denize eşortmanla girsin o zaman HAHHAHA
  • Yanıtla
  • 1
  • 0
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.