Erkeklerin Kadınlarda Tüy Gördüğünde Kendisinde Yokmuş Gibi Davranması
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      gossipdio
      En uyuz olduğum konulardan biri. Kişisel bakım olarak değil kolunda ufak bir tüy uzasa laf eden erkeklere bu sitemim :D Yoksa hepimiz çok şükür temizliğimizi, bakımımızı yapan insanlarız. Anlamadığım konu en ufak tüyde huylanmak ve o kız da kıllı ya demek o kadar saçma geliyor ki... Hepimiz insanız tüy bu uzar, dökülür, batar tüy yani vücudun sisteminde olan bir şey. Erkeklere göre bu tiksinme kaynağı konumuna gelmiş, gören de kız bir yıldır tüy almıyor zannedersiniz. Aslında ufak bir temasta eline değmiş minnak bir tüy. Kendilerine dönüp baktılar mı demek de istemiyorum çünkü o kadar normal bir şey ki tüy ve kılınızın olması :D Bir arkadaşım sırf kollarını almıyor diye terk edildi, ben kızın verilmiş sadakası varmış demek istiyorum. Daha saçma bir terk edilme hikayesi olan varsa dinlerim ama bence bu en saçması.
        disi.ejderya
        Benim daha saçması var ama kıldan sebep değil .d Erkek arkadaşımın Ailesi aşırı muhafazakar. Biz sevgili olduğumuzda annesine anlatmış. Annesi bir namaz kılıp rüya görmek için uyumuş ( adını bile varsa söylesin. D) . Ertesi günü cocuk gelip 'aşkım annem rüyasında kotu seyler görmüş bizden olmaz'dedi Pardon . D tabiki bizden olmaz manyak ....
          acurrr
          bıyık, sakal, favori bırakan kızlarla dalga geçmeye devam edeceğiz. kollarında tüyleri olan kızları görmezden geleceğiz.
            kalpci
            ben kadınlarda tüyü bi tek yerde severim o da üçken ya da düz çizgi şeklindeyse onun dışında hiç sevmem, kıl görürsem "naber pala" diye dalga geçerim hatta. Valla hiç bir pipi için ülke yıkıldığını görmedik, mevzu hep fındık üzerine döndü alemlerde, o nedenle bi zahmet tüysüz piliz
              abdes_terligi
              koltuk altı ve bikini bölgesi dışında kılların alınması saçma bence, direk işkence, kıl dönmesi tahriş vs hepsini yapıyor. Kadınların bunu yapmaya zorlanması ama erkeklerin kokmuş kıllı bir halde goril gibi gezmesinin normal olması benim de zoruma gidiyor.
              /
              0

              Tarihe Göre

              İçerik bulunamadı.