145
2.11.2020
Erkekler Zeki Kadın Sevmez
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      alevalevay
      Biraz önce "kadinlar zengin erkek sever" basligini görünce bi miktar sinirlendim acikcasi. Ben de söyle bi düsündüm.. Erkekler, kadinlar hakkinda kendilerine neyi itiraf edemiyo diye. Zeki kadin sevmediklerini kesinliklikle ama kesinlikle kabul edemiyolar. Ama bu durum yüzde yüz öyle bence. Cünkü zeki kadinlar zordur ve hicbi erkek kendinden daha zeki bir kadinla bi ömür gecirmeye tahammül edemez
        damladamlo
        Evet beyinsizlikleri zeki kadınların yanında parıl parıl parlıyor çünkü. Ezik hissediyolar kendilerini. Ben olsam ben de istemem.
          redblack
          Aksine zeki bir nesil için zeki kadin gereklidir, zeka ile ilgili gen x kromozomunda tanimlidir haliyle xx olan xy'den ustundur.
            tsukyomi
            Şuraya 'kadınlar fakir erkek sevmez' başlığına yazdığımı uyarlayacaktım, vazgeçtim. Diplomamı yakmak daha kolay geldi. Elveda sosyoloji. Alevalevaycım sen de tespiti bırak da şu ayını pasla bana, enişteng yok bir müddet, sarılmaya ayın lazım.
              sairsel
              Neden sevmeyelim? Öyle pısırık en ufak işlerini bile eşine/sevgilisine yıkan tipleri kim sever? Zeki ve kültürlü olsun güçlü olsun ki erkeğine muhtaç olduğu için değil onu gerçekten sevdiği için yanında dursun.
                cinayetvaraga
                Ben acayip zeki bir kadınla evliyim. Hiç aptallara katlanamadım. aptal olan kadınlar et parçasından başka bir şey olamadılar be alevalev.
                  gregory_
                  Erkek bulamayan kadin , kadin bulamayan erkek hic cekilmiyor, bok atana kadar herkes kendine baksin önce.
                    dr.rock
                    Ben az zeki kadınları sevmem, yani yetmez... bana saf görünecek kadar zeki olan kadınları severim.
                      bright-wizard
                      Zeki, çevik, cesaretli, Atılgan, gözlerinden alev saçan kadın muhteşemdir :)
                        palmiye
                        Erkekler zeki kadın sevmez, bayılırlar. Bu da böyle bir genelleme olsun 🤷‍♀️
                          patronice24
                          Bize ne? Biz bizim ne sevdiğimize bakalım, gerisi erkeklerin problemi.
                            imailahorsilahh
                            Şuraya tsukyomi'nin Diosunu copy paste yaptım sayın....hadi eyw.
                              mevsimlerdensnbahar61
                              Dengi dengini alsın dedi Tsukyomi ki çokça da haklıydı. Kişi neyse karşıdaki insanda da onu arar olay bu aslında
                                rosemary_
                                idare edebilecekleri kadın daha çok işlerine geliyor. halbuki zeki kadın adamı üst seviyeye taşır, onu anlamaya çalışır, sorunlara çözüm üretebilir, yaratıcı düşünür, farklı çevreye uyum sağlayabilir, eğlence yaratır, maddi olanla sınırlı kalmaz. tabi bunu bilen erkekler de sıradan bir kadını tercih etmez. bulmaca çözmeyi sevenler ilişkilerinde de aynı şeyi bekliyor bence. iki taraf da zekiyse enfes bir uyum olur bu.
                                  stunning
                                  Zeki kadın çok farklı bir olay arkadaşlar her erkek kaldıramaz, bu nedenle sevemez.
                                    birdetroitfani
                                    Ben isterim. Sonucta evi birlikte yürütüyosun bişey olursa ona danışacaksın neden istemiyeyim
                                      monaiman
                                      Pardonda ekekler kim mk?
                                        bright-wizard
                                        Erkekler VS Kadınlar 🤠 çekirdek ve çay.
                                          flaky
                                          offf diğer başlığa nispeten acilmis belli ama ikiside beyin yakiyor gerçekten gereksizlik abidesi başlıklar derkennkendikinyorum yaparken bulmam da benim gereksinimimintartisilirnduruma getiriyor :) ama boş gecmiyim erkekler zeki kadınlara taparlar sadece bazen kendilerinden zeki kadınlarla birlikteyken egolarını tatmin etmek isterler erkeklerin sevmedigi kendini zeki zanneden ama olmayan kadınlardır.
                                            caglarlar
                                            Genelleme diye bir din olsa, güzel ülkemin %99 u Müslüman olmazdı.
                                              sinan-kemal
                                              Erkekler çok bilmiş kadın sevmez. Zeka iç çamaşırı gibidir, göstermene gerek yoktur, olup, olmadığını, ne kalitede olduğunu herkes bilir.
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.