Erdoğan'ın 300 Odalı Yazlık Saray Projesinin Görselleri
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      yagmurals
      "Marmaris’te inşa edilen ve kamuoyu tarafından 'Yazlık Saray' olarak bilinen Cumhurbaşkanlığı Devlet Konuk Evi 2019 yılında tamamlandı. O tarihten bu yana gizemini koruyan yerleşkenin mimarı Şefik Birkiye projenin görsellerini kendi internet sitesinden paylaştı." gerçekten çok güzel olmuş. bayıldım. tüm ülke burayı kullanabileceğiz sanıyorum. milletin sarayı olacak değil mi sonuçta? hepimizin kullanımına açık olacak.
      https://www.birgun.net/haber/erdogan-in-yazlik-sarayindan-mimari-gorseller-paylasildi-350711
      haber
        kafatamircisi
        Saraylar halkın cahiiliğinden yapılır, en acı olan ise halinden memnun olan köleler...
          oedon
          Karadenizden gelen bir Putin vibeı alıyorum.
            amira
            tüm ülke mal varlıkları olmuş zaten aq daha ne olsun
              thetalentedmrripley
              Mimar havuz kenarına üç şezlong koymuş. Deniz kenarına baktım orada da üç şezlong var. Çakkal Şefik'e bak yaa bir şezlong da kendisi için atmış kaşla göz arasında :) Onun dışında yazdıklarınızın hepsine " " (küfür edenler olursa onlar hariç, iş çıkarmayın başıma)
                alys
                açlıktan ölenler umurlarinda değil.sefalet, açlık,toplum refahı, alım gücü bunlarla hiç ilgilenmiyorlar.varsa yoksa şu inşaat bu inşaat, gösteriş.
                  abdes_terligi
                  millet açlıktan sürünüyor bunların yaptığına bak, utanmazlar.
                    mevsimlerdensnbahar61
                    Euro bilmem kaç olmuş geçim derdine düşmüşüz falan filan he şey dicektim kışlık projesi ne zaman yayımlanacak tam olarak ona göre şeyedicem
                      monaiman
                      Eğer gerçekten refah sağlansa, muasır medeniyetlere yükselsek vs. işte o zaman böyle şeyleri göz ardı ederdik fakat halkı perişan bir memleketin politikacıları saray yaptırıyorsa işte o zaman dur denilir. Yine de müstehak diyorum, susan ve rahatsız olmayan herkese müstehak.
                        gulfemkaya
                        Biz de halk olarak diyorduk ki ne eksik ne eksik. Neyse ki reis neyin eksik olduğunu yine bizim yerimize düşünmüş sagolsun
                          yabadabadu
                          😏
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.