86
18.11.2020
En Son Söylediğiniz Yalan
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      who_am_i
      Şuan a kadar hiç kayda değer bir yalan söylemedim
        nyks_ege
        arkadaşıma sevgilisinin onu aldattığını soyledim ben yalan söyledim sanıyordum ama cidden kız çocuğu aldatmisti buydu sanırım
          ladydisko
          dün akşam söyledim margarita bitti dedim son kalanıda kendim içeyim diye
            tam1peach
            İyiyim
              lucrecia_
              arkadaşım stalkladigi çocuğun fotosunu attı beni aradı ve kanka sevgilisi var dedi o sırada abim yanımdaydı beni sıkıştırdı ne konuşuyorsunuz siz diye bende kardeşi sevgili yapmış demistim buydu galiba
                visnelikapkek
                Yemek yemek istemediğim için midem bulanıyor dedim. Gayet masum
                  mevsimlerdensnbahar61
                  Yok ya sıkıntı yapma sen sorun yok
                    buse01
                    Hadi ben çıkıyorum bişeler atıştırıp uyuyacam iyi gecelerrr (Çıktım bişeler atıştırıp uyumadım ve tv izledim)
                      patronice24
                      Bu bayanın baymayacağını beyan edip edip bayması da yalana dahil mi
                        busrawashere
                        tok olduğum halde beynim bana her gün, her saat yalan söylüyor
                          eefenizz_
                          Babaannem (+) ben (-) Herşey babaannemin odama kapıyı laşşrrkk diye açıp girmesiyle başladı.. + Efe an.. EFE! arkana ne sakladın? - Ne var ? hiçbişey saklamadım. Babaanneeğğğ şu odaya birden girmeyin amk + Doğru di olum yine o laneti mi içiyodun? - Yioo yimin ederim içiyodum + Gel bi koklıyım seni - Taağğmm (şimdi boku yedin efe) + fııh fııh* (kokluyor)* Allah seni islah etsin ama suç sende değil anan da zamanın da dövseydi şimdi okur tohtor olurdun kötü bakkallarda çalışmazdın ......... (sessizlik ve dik bakış) - Tmm babaanne + (iç çeker) ...... (sessizlik ve dik bakış vol2) Çıkar.. Buydu 😐
                            kaaninteyzesi
                            Ben yalan söylemem
                            /
                            0

                            Tarihe Göre

                            İçerik bulunamadı.