39
15.12.2020
En Değişik Kopya Çekme Taktiği
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      hamsterinafaredenilenkiz
      Silgiyi kesip içine kopya kağıdı sokmak galiba djjdndncbcbc
        gregory_
        Degisik yöntem arayana kadar otur oku.
          amakafamiznasiguzel1
          hiç unutmam lisede fizik yazılısı olacak, şansımıza ders de fizik. geldi kağıtları dağıttı, biz taa sınıfın bir ucundan öbür ucuna ağız hareketleriyle cevaplaşıyoruz kadın da telefona bakıyo. sonra kaldırdı kafasını ve ağzından o mükemmel cümleler döküldü: "evladım görebiliyorum ne yaptığınızı. bari toplanın bi sıraya birlikte çözün bi anlamı olsun kopya çektiğinizin" biz de hiç hayır demedik tüm sınıf birlikte çözdük yazılıyı. herkese tam not vermişti. helal olsun çok kıyak kadınmış
            caresizcare
            İlk defa denedim orta okulda oturduğum sıraya yazmıştım ama ilk defa Sonra öğretmen herkesin yerini değiştirdi Ben saflığımamı yanim kopyayı görmeyip 25 alan en yakın arkadaşımamı anlamadım
              visnelikapkek
              Kalemliğin içine not kağıtları uç kutusunun arkasına notlar masanın üzerine yazı yazmalar Favorim yere teorem yazan arkadaşımdı. Hoca yaklaştığında ayağıyla kapatırdı
                cinayetvaraga
                Şimdi söylersek burada başlar birileri mıkır mıkır konuşmaya. iyisimi biz düzeni bozmayalım. kopya kötüdür arkadaşlar :)
                  redblack
                  Biyoloji dersi, 5lik sistem vardi zamanimizda, sinavdan 85 alirsam ortalamam 4 gelecek. Bildiklerimi yaptim eminim de dogrulugundan 80 garanti, bi soruda da 4 tane bosluk doldurma var her biri 5 puan. Kana kirmizi rengi veren ...... . diye bi soru, biliyorum ama hatirlamiyorum, kafami kaldirdim; -hocam bisey sorcam +Sinavdayiz sonra sor -kafam takilir onda sinav falan hak getire sonra! +... -hocam alti üstü bi soru yaa! +He! ne? soyle bakalim -boceklerin kani neden kirmizi degil? +Onlarda hemoglobin yok, oldu mu? -oooh sagolun hocam yaa! Kana kirmizi rengi veren hemoglobindir. Kagidi ver, bahceden atla sigara içmeye (:
                    monaiman
                    Ceketimin iç kısmına postit yapıştırmıştım. Ceketine kuvvet delüğanlı.
                      roar
                      En değişik yaptığımız şey wp'da oluşturduğumuz gruba yakalanırsak diye Feriha Yılmaz ismini vermemizdi sanırım. Hoca yakalarsa bu kişi diye bakmaz diyerek yapmıştık. Şaka gibi ama gerçekten bir arkadaş yakalattı teli. Hoca anlamamış. Ucuz yırtmıştık.
                        mrtgndz
                        Bizim lise hocaları çok titizdş bu konuda. O yüzden sınav öncesi duvarları, sıraları, ellerimizi kollarımızı bile kontrol ederlerdi. Bende pencere yanı en arkanın bir önünde otururdum hep, özellikle biyoloji, edebiyat, coğrafya gibi ezber dersleri pencerenin dışa bakan kısmına döşerdim. Sınav esnasında bir şekilde pencereyi açar Allah ne verdiyse döşerdim kağıda. 11. sınıfta felsefe için biraz küçük kalıyordu pencere ama olsun 45 alıp geçtiydim. Millette şaşırıyodu türkçe özürlü ben, nasıl yapabiliyodum. Sonra sınıfta tavrım şekil 1a tabi
                          bisosyolog
                          Annemler saç örgülerinin içine minik minik koyarlarmış
                            secilyurt
                            Oturduğun sıranın zeminine yazıp hoca geldiğinde ayağını sürerek silmek
                              pazartesi
                              mp3 e kodu (4 tam sayfa dolu dolu kod sordu, kağıda yazıyorsun kodu bir de, uygulama sınavı bile değil) yazma hızımda okumam.... başörtümü ilk ve son defa kötü bir şeye alet ettim orada, kulaklığın görünmemesine. sınavda mp3 kulağımda kodu çatır çatır yazmam. buna rağmen 85 almam ve 85 le kalmam. çanına yandığım. ama adam lakabının da hakkını veriyordu hani: götlek ti lakabı :D
                                alys
                                ben saatin kordonuna yazıp pencereden sızan güneşle raks ettirip kopya çekmiştim.fizigin nimetlerinden faydalandim.galileo görse alnimdan öperdi.
                                  bright-wizard
                                  Çarkıfelek
                                    _gizem_
                                    bizim lisede yazılılar hangi derse denk gelirse o dersin öğretmeniyle yapılır. tüm 9 lar yazılıda olurdu neyse bizim mat yazılısı da edebiyat hocasına denk geldi kadın bazen ders anlatmaz telefona bakardı o gün mat yazılısında da telefona baktı.biz de en arkada oturuyorduk telefondan açtık baktık yazdık yani hocanın ruhu bile duymadı
                                      muzlu-pasta
                                      Ben lise sonu kopya sayesinde geçtim kankam Özge ile bana artık semtöre girmiştik o zamanlar ağır ergen keko kızlar olduğumuz için dersleri oek sallamazdık o yüzden kopya tek çıkış yoluydu matematik sinavında önümde oturan çocuk çocuk beyaz tişört giyiyordu kopya yazmamıza izin verirsen sigara parası veririz dedik çocuğun sırtına ufacık kopyalar yazdık Özgeyle yan yana oturuyorduk çocukta önümüze oturdu ben 75 Özge 90 aldı nasıl olur amk hala çözemedim
                                        rerorew
                                        Sınav sırasında konuşurken "s" harfini kullanmamak gerekiyormuş. Çünkü fısıldasan bile duyuluyor. Kelimelerini dikkatli seçip ağzını da elinle kapatırsan önündekiyle arkandakiyle konuşabiliyorsun. Bunu buraya yazarak çok mu yanlış yapıyorum acaba.?.
                                          kisidegildisiii
                                          Değişik mi bilmiyorum ama bacaklarıma yazmıştım. Eteği sıyırıp bakıyordum
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.