En Çok Üzüldüğünüz Film Sahnesi
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      kayberkay
      hadi amaa babam ve oğlum diyeceğim ve o sahne aklınıza gelicek zaten
        moon_night
        Ayla'nın son sahnesiydi sanırım. Yıllar sonra buluştukları sahne...
          sedefartuny
          Muhteşem Yüzyıl Şehzade Mustafa'nın öldürülmesi. O zamanlar baya üzmüştü beni bu durum. Mehmet Günsür hayranlığımdan kaynaklanıyor olabilir yoksa neo-osmanlı falan değilim.
            peripedia
            Titanic. Rose'un Jack'i tahtaya almaması tabii ki. Neden Rose neden? Bin defa izledim bu soru işareti ile ve hep içimi parçalatmıştır. Zavallı Jack nasıl da kayboldu gitti sular içerisinde.
              ggggggg
              7. Koğuştaki mucize filminde (orijinali) adamın kızının doğum gününde haksız yere idam edilmesi
                kania_
                masumlar apartmanının nacinin öleceği yer ve kızının bilmemesi.Bi diğeri,de kırmızı odaa nerdeyse her bölümü,
                  potansiyelkro
                  Ben ve marley diye bir film vardı . Filmin ortasında köpeğe birşey olacağını anlamıştım. Son dakikalarında salya sümük ağlamaktan izleyemedim .
                    korayyalcin
                    spartacus :(
                      sahmeran469
                      Ölüm Yadigarları 2'de Tonks, Lupin ve Fred'in cesetlerini gördüğüm zaman ve hemen ardından gelen Diriltme Taşı sahnesi...
                        patronice24
                        Polat Alemdar'ın babası namaz kılarken secdede ölmüştü. Okadar ağlamıştım ki eşim uzak yoldan arabaya atlamış yanıma gelmişti.
                          cicikus666bicak
                          babam ve oglum filminde olan sahneler. friends phoebe evlendigi ve ucuz dogurdu sahneler. bir de alakasiz ama "bana bir masal anlat baba" sarkisi.
                            isinasli
                            :(
                              atakancavdar
                              Recep İvedik ilk filminde Recep tam misketleri verecekken şu diyalog beni mahvetmişti. Sibel - Recep ben sana birşey söylicem ben nişanlıyım Recep - Nişanlı mısın ? Sibel - Evet nişanlıyım. Recep - Evlenecen yani sen Sibel - Hani aileler çocukları için... Recep -Tamam Sibel Sibel - Ama annem istiyo.. Recep - Sus Sibel Sibel - Recep nw... Recep - Sibel konuşma lütfen Sibel - Ama Recep - Çapçupçapçapçup Sibel - Ama Recep Recep - Gonuşma lan Sonra Recep akşam sahilinde uzun hava okur.
                                begovic90
                                Kader filmi, Bekirin son konuşma sahnesi..
                                  ozymandiase
                                  Tabii ki Jon Snow'un Khaalesi'yi öldürme sahnesi ve ejderhanın üzülüşü. Daha çok ejderhaya üzülmüştüm.
                                  /
                                  0

                                  Tarihe Göre

                                  İçerik bulunamadı.