34
1.5.2020
Duyduğunuz En Saçma Yalan Neydi?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      abdurahmankoca
      Benimkisi; 25 yaşına gelmiş birinin, akşam başka bir işim olmazsa ararım kanka demesi.
        hesapsilindi00
        Bir telefon görüşmesi; Falanca kişininde sana selamı var 😭
          steteskop.gel
          Ne zamandır bende seni arayacaktım yaaaaağğ
            kim-seok-jin
            Bizim hoca hep sınıftaki birinin arkasından konuşcağı zaman-ki bu şahıs hep kız oluyo- o şahısı kendisi için tuvalettrn ped almaya yolluyo
              sumajar
              Artık konuşmak istemediğim bi arkadaşımın akşam arayıp ‘fırında tavuk yapcaktım da borcamı bulamadım,sen mi koydun bi yere?’ diye sorması. Evinde fırın olmaması dışında bi problem yok.
                torodepresto
                Restoran vs. Lavabo yalanıyla anlık dedikoduya giden arkadaşlar.
                  sena948
                  Nesquik'in toplarının tavşan kakası olduğunu söylemişti abim. Yaşım daha 5... Zor atlattım o zamanları....
                    archernar
                    Sorun sende değil bende 😂
                      bubbless
                      Eski sevgilimin beni aldatmanın ve onu yakaladığımda açıklaması “ Hep arkadaşlarım yüzünden, onlar bizi kıskanıyorlar” demesi😂 ne alaka lan dediğimde ise onlar girdi araya demesi, gülmekten ağlıcam galiba. Daha yaratıcı birisini bulmam gerektiğini o an anlamış oldum
                        nylmaz
                        2023'te lozan bitiyor
                        /
                        0

                        Tarihe Göre

                        İçerik bulunamadı.