19
30.8.2020
Duyduğunuz En İyi Kuaför Yalanı..
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      excelans01
      Sana öyle bi saç yapıcam ki bakan dönüp bidaha bakacak Yaptığı saç. Kanka şuanda fönlü ara makası attım yıkayınca daha kısa ve güzel olur
      0
        palmiye
        Çok hafif bir makyaj yapacam derler. Palyaçoya çevirirler.
          mevsimlerdensnbahar61
          Öncekini kuaförü kesin bi beğenmez zaten
            benita
            -en son nerde kestirdin saçlarını? - .... kuaförde -hmm kesememiş ama bak uçlar nasıl dengesiz ve yamuk ( o sırada uçları gösterir ) - aa evet ya ondan size geldim zaten ( hiçbir şey anlamam, ama iyi kessin diye ayak yaparım )
              ozlmli
              saç boyası kim yaptı, yapmamışlar
                eski_bi_tanidik
                Dedim ki çok ağır makyaj yapmayın yetişkin makyajı gibi olmasın Dedi ki ben onu halletcem ben onu halletcem Sonuç: resmen bk yani. Makyajın normalde güzelleştirmesi lazım ama öyle bişey yaptı ki nasıl çirkinleştirebilirim makyajı oldu aq🤦🏽‍♀️ Resmen denizde 1 ay yanıp gelmiş gibi oldu
                  busrawashere
                  valla tatlım benim çok güzelsin de uçlarını biraz sarı mi yapsak balyaj çok yakışır yapıyorum ben o zaman
                    obiyagmur
                    Sadece kırıkları alıcam
                      efenizz_
                      Vallaha ben ifade ediyom yapacağı saçı yapıyor rastlamadım öyle bilmiş kuaförlere Allaha şükür djdjdjdh
                        elestiriqueen
                        Geçen bir kız geldi saçları nerdeyse yere kadardı, kısacık kestirdi o kadar güzel oldu ki sana da o modeli yapalım
                          meyvesebze
                          Bana birak.Ben halledicem Heep ayni tepki.Anlatmana izin bile vermezler cogu zaman.Kesim boya fön makyaj her konuda.Sole bole istiyorum dersin dinlemez bakmaz bile.Bana birak..Sonra bok gibi cikarsin...Daha hic mutlu ayrilamadim kuaforden
                            thewoman
                            ucunu mora boyatıyım dedim geçişli olsun tek bir ton olmasın dedim. işte diyor gölge yapıcam biraz açık biraz koyu dengeliyicem dedi sonra sanki kafamı boyaya batırmışım gibi şak diye tek renk yaptı
                            /
                            0

                            Tarihe Göre

                            İçerik bulunamadı.