71
30.6.2020
Duyduğunuz En Enteresan İltifat
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
"seni yerim ama sıçmaya kıyamam ki...." aklımdan çıkartamıyorum bunu, keşke hiç duymasaydım :(
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
"Allahın manyağı"(iltifat olarak kabul ettim ben asdsasa) "Naber lan din kültürü sınavında melekler kim sorusuna ismini yazdığım" "Sen bildiğim herkes ve herşeyden daha çok eğlenceli sin" "Gülüşün bulaşıcı"aklımda yer etmiş olanlar..
4 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Yüzün sana çok yakışıyor demişti bi hanfendi. O ne demekse artık hala çözemedim
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Çok çirkin gibi dursan da güzelsin aslında demişti bir arkadaşımın arkadaşı. mal oğlu mal
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bi bayan "Çok tatlısın ama çokta çirkinsin" demişti.
9 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
O ne be lavaboya doksem daha yavas giderdi (Bira icerken alinan Iltifat).
1 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
"Gözlerin,çok güzel kokuyor" 👏😯 Bu iltifatı bilmeyen yoktur herhalde👌👏
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Elinden en sevdiği oyuncağı alınan çocuk suratı var sende demişti biri
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
İsrail.. Esaslı iltifattır.
3 Yanıt
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Ses tonun çok güzel demişti adamın biri. Sadece yemekhanede verdiği yemeğe teşekkür etmiştim şarkı falan söylesem neyse
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bir bey cok güzel gülüyorsunuz demişti.Işin ilginç tarafı çok boktan bir gün geçiriyordum ve tek bir yüz kasım oynamamıştı
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bana gelmedi de gelen arkadaşlar var. *** Küfürlü yorum içerecek *** Ananın a.mına sağlık *** Küfürlü yorum içerdi ***
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
5 dk önce tanıştığım biri 'Ellerin çok güzel parmakların çok zarif benimkiler sosis gibi' demişti. Ben kendimi bu kadar incelemiyorum hfdjkcdj
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
"Beni tahrik ettikçe dışarıya kör oluyorum" şüphesiz bundan daha güzel iltifat yoktur...
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Yüzün ne güzel ya hiç shop yapmana gerek yok kdkdkkdd
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Ben etmedim ama kulağıma çok enteresan gelmişti. 40 yıllık yoğurtçuyum böyle kâse görmedim
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Lise zamanlarında alt dönemden bir kız "Sen çok fame birine benziyorsun" demişti. Facebook zamanları falan böyle bir kullanım vardı milletin ağzında. Açıkçası alakam da yoktu sadece kafama göre takılırdım. Sonra üniden bir çocuk sakallarıma ve duruşuma hitaben "Kanka babama benziyorsun" demişti. Babasına biraz ayıp oldu bence ama bilemedim. Son olarak da fazla yavşak bir arkadaşım "Nedensiz bir karizman var kanka böyle Atatürk gibi" dedi. Abarttı bayağı amk estağfurullah dedim geçtim.
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Kasa çok iyi
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Sütlacı fındıklı seni gıdıklı😁
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Bir insan nasıl hem aklı başında hem zeki hem güzel hem de hamarat olabilir? İnsan mısın? Bu güzeldi ama bak kabul ediyorum.
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
Lisedeyken bu kiz "burnun çok tatlı görünüyor,bi kere dokunabilirmiyim?"demisti😂
  • Favorilere Ekle
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.