10
30.9.2020
Dünyayı Hayvanlar Yönetseydi
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      muzlu-pasta
      Cidden çok ilginç olurdu ne biliyim başbakanlık için dövüşen aslanlar falan sizde hayal edip olacakları diyin bakıyım
        monaiman
        Kuduran şenpanzeler, ortalığın anasını ağlatan goriller babunlar...
          mevsimlerdensnbahar61
          Daha temiz olacağı kesin ama geçim savaşları devam ederdi sanırım
            fuckerfukara
            Çok saçma Bi varsayım
              birdisi
              İnsanlardan iyi yönetip yonetemeyecegi tartışılır.
                cokbilmisdegilcokbilen
                Yönetim diye bir şey olmazdı ki
                  cinayetvaraga
                  sen yonet yavrum.
                  /
                  0

                  Tarihe Göre

                  İçerik bulunamadı.