23
20.11.2020
Dünyanın En Samimiyetsiz Cümleleri
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      tarihe-gecen-adam
      İstersen gel ama bence sıkılırsın.
        palmiye
        Kalp kalbe karşıymış, ben de seni düşünüyordum.
          absurdizm
            benita
            “Aa saçın çok güzel olmuuş”
              tam1peach
              Arkadaşlar Biz bir aileyiz
                asit
                iletişimi koparmayalım ya, mutlaka haberleşelim
                  monaiman
                  Sen yabancı değilsin ile başlayan zırvalıklar.
                    nobodyy1
                    Yok bişey, önemli değil. Vallahi içimden kriz geçiriyorum bunu duyunca.
                      kaaninteyzesi
                      Sen benim için başkasın
                        mevsimlerdensnbahar61
                        Yaa evet çok yakışmış
                          bisidiyicem
                          samimiyetle diyorumki
                            eefenizz_
                            "iyiymişş" nereye kusuyoruz??? Öğğkkk 🤢🤢🤮🤮
                              cinayetvaraga
                              Bize de bekleriz.
                                irvinyalom
                                Sen bırak ya ben hallederim
                                  ladydisko
                                  çok zevkliydi bir ara bir daha yapalım
                                    rosemary_
                                    ben seni üzerim dün gece rüyamda seni gördüm ismini hatırlayamadığında canım diye hitap etmeler tanışır tanışmaz kırk yıllık dostmuşsunuz gibi davranmalar
                                      karolunita
                                      bişe olursa ara beni tmm mı
                                      /
                                      0

                                      Tarihe Göre

                                      İçerik bulunamadı.