30
25.9.2020
Dünyada Bir İz Bırakamadan Ölmek
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      okadin
      Ticari kaygılar, bencillik derken Dünyamız için hiçbir şey yapmadan geçip gideceğiz belki de hayattan. Bir çocuk Dünyaya getirmek, onu elinden gelen en iyi şartlarda yetiştirmek bir iz bırakmak evet ama onların yaşayacağı, şekillendireceği Dünya için ne yapıyoruz? Hiçbir şey. Kendimize bile faydamız olmayan bu kapitalist düzende ne yapabiliriz o da ayrı bir tartışma konusu tabii.
      0
        sedefartuny
        Ne kadar sıradan insanlarız değil mi? Hiçbir dediğimiz tarihe geçmiyor. Dünyada iz bırakıyoruz aslında. Su ayak izi, çevre kirliliği, kötülük. Toplumu iyileştirmek için bir şeyler yapabilsek, öğrenebilsek, öğretebilsek. Dünyamız için de iyi izler bırakabiliriz belki. Biz o şansı kaybettik ama umarım gelecek nesiller değerlendirebilir. Bu şans içinde bugün yine bizim iyi çocuklar yetiştirmemiz gerek.
          utumasasiilekayanadam
          Ağaç dikin yeğenim hayrat yapın
            nobodyy1
            umarım kötü iz'den bahsetmiyorsun?
            0
              gregory_
              Sokak hayvanları ve lösev için iz bırakabildiğimi düşünüyorum, fikir olsun. Savaş çıkaranlar da geçiyor tarihe.
                dr.rock
                Önemli konu, insanı hayvandan ayıran bir etkinlik. Evrimsel gerçek. Yaşam alanı ve kılanı için çalışmayan, bedel ödemeyen canlılar sadece hacim israfıdır, bu canlılar “varlık” kavramının sorgulanma nedenidir. İnorganik sınıfına girer. E tabi kaderin sillesini yiyen konu dışı. Benim sözüm keyfe keder tüketicilere.
                  meyvesebze
                  Ben biraktim Hergun wcye cikiorum Toprak oluo.Dunyada kalcak hepsi
                    azginteke
                    Dünyadaki çoğu insanın başına geldiği gibi benim de başıma geleceğini tahmin ettiğim hadisedir. Açıkçası çok da umrumda değil. Ben öldükten sonra adımı ansalar da anmasalar da ben ölmüş ve her şeyden habersiz olucam. Yaşarken eğlenmek, mutlu olmak benim için daha önemli.
                      eski_bi_tanidik
                      En çok korktuğum şey de şu dünyada boş boş yaşayıp hayatı yaşayamadan boş yaşayıp göçüp gitmek. Çok kötü çok çok kötü
                        ozlmli
                        İz bırakmaya çalışırken ölüyoruz zaten :(
                          peripedia
                          Kardeşim yok ama yakın çevremdeki çocuklar üzerinde iz bıraktığımı düşünüyor. Her konuda onlarla konuşabiliyor, fikir paylaşımında bulunabiliyor ve elimden geldiğince onları doğru yönlendirmeye çalışıyorum.
                            samyeli90
                            Ektiğim onca ağacın ve çiçeğin iz bıraktığını düşünüyorum yanlış mı
                              detokssuyu
                              Bizim Dünyaya bıraktığımız izler bir hayli olumsuz. Dünyamızı kendi ellerimizle mahvettiğimiz bir gerçek. Geç mi değil. Hala bir şeyleri değiştirmeye yetecek gücümüz olduğunu düşünüyorum ben.
                                kisidegildisiii
                                15-16 yaşlarındayken gerçekten bu dünyaya bir iz bırakmadan göçüp gitmicem ben falan diyordum. Yaşadığın coğrafya senin hayallerini bir güzel dürüp büküyor sonra da eline veriyor vallahi. Dünyayı değiştirmek için önce kendi hayatını değiştirebilmek gerekiyor kanımca. 30'lu yaşlarıma geldim, hala yapabildiğim tek şey para kazanmaya çalışmak, iki kuruş pirim alınca mutlu olmak. Bu şekilde çooooook zor
                                  ozcan-atalay
                                  İzden kastınız karbon ayak izi bırakmadan gitmek ise büyük marifettir.
                                    rarero
                                    Sanırım hayattaki en önemli amaçlarımdan biri de bu. Dünyada bir izim olsun istiyorum. Bunu da ortaya attığım ve ispatladığım fikirler ile olmasını istiyorum. İnsanlar -belki o kadar yıl yaşayabilirse dünya- yıllar sonra da benim fikirlerimi okusunlar, üstüne bir şey katsınlar, eleştirsinler. Yeni ufuklar açayım istiyorum zihinlerde. İz bırakamadan ölmek varoluş sancısını daha da arttırır gibi geliyor bana. Varsın ama hiç olmamış gibisin. Korkunç.
                                      fuckerfukara
                                      yüzde 99.9555 lik dilim
                                        cinayetvaraga
                                        illa fiziksel bir şey bırakmanın lüzumu yok. Akıllarda kalmak da önemli, güzel hatırlanmak, gönüllerde kalmak. Ben ve ailem her sene bir çok öğrenciye burs veriyoruz. Ve bu çocuklar mezun olup iş güç sahibi oluyorlar. Seni arıyorlar, yeri geliyor seninle iş yapıyorlar, sen onlara yaptırıyorsun. Bu çok gurur verici. Ve bunun tatmini çoğu şeyde yok.
                                          zimbo
                                          en azından bir hayrat yaptırabilsem diye yana döne uğraşıyorum
                                            dr.rock
                                            Gençler, örgütlenin, eylemleşin, farklı görüşlerde bile olsanız hak için birleşin Yoksa Seçilmiş krallar acımaz Sker
                                            /
                                            0

                                            Tarihe Göre

                                            İçerik bulunamadı.