70
7.12.2020
Dünya Resetleniyor Mu?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      technoisiac
      İlkay Alpgiray'ın YouTube'da yayınladığı 'Dünya Resetleniyor' isimli videoda küresel bir elektrik kesintisinden bahsedildi. Hatta bu kesintinin 21 Aralık 2020'de olacağı söylendi. Bu kesinti sonrası açlık, susuzluk bas gösterecekmiş. İnsanlar, yiyecek bitince birbirlerini yiyecek; içecek su kalmayınca da kan içecekmiş. Tabii bütün bunlar bir komplo teorisinden ibaret. Peki ya bu gerçek olursa? Siz ne düşünüyorsunuz?
        mevsimlerdensnbahar61
        Bi canımız var işte en fazla ölcez sevdiklerimize bişi olmasın ne diyim bilmiyorum
          me_out_bye
          🤔. Skmde değil. Zaten çok bağlı değilim buraya. Bir kaç kişi ile iletişime geçmeye çalışır onların yanına giderim. Walking Dead senaryosu takımı yaparık. Koruyabildiğim kadar korurum sonra pelt olurum. 🤔 Makul. 🤷🏻‍♂️ Başka napim.
            benita
            Bir zaman da Şirince’ye kaçıyorduk kıyamet kopacak diye
              sairsel
              https://youtu.be/r0NfQrKL5jQ
              https://youtu.be/r0NfQrKL5jQ
                cinayetvaraga
                kopsun artık kıyamet mi diyelim ne diyelim? şu saatten sonra her şey olsun ulan! azdan az çoktan çok gider. yeriz birbirimizi hayatta kalmak için ne yapalım yani şimdi.
                  karolunita
                  ayyy çok şükür sonunda ekşınlı bi hayatım olcak
                    nickimdebileolmaz
                    Ciddi ciddi youtube videosuna inanıp böyle bir başlık açacak kadar saf mısın sen :D
                      siradan_birisi
                      arkadaşlar insanlığın makus kaderi... hep böyle oldu doruk noktasına ulaştı ve silindi gitti sonra... evet insanlığın sonu yakın..
                        netflikss
                        Millet iyice komplo teorileriyle kafayı yedi.
                          _umut_
                          Zamanında 2012 için de aynı tip bir senaryo sallamışlardı ortaya. İnsanlar birbirini yese ve dünya resetlense tabi ki çok güzel olur. Keşkee olsa...
                            tiroyitbezi
                            En son meteor çarpacaktı dünyaya onu de hele noldu bizim iş.
                              bright-wizard
                              Bir cisim yaklaşıyor.Daha kötü şeyler olacak 😃
                                30cmcetvel
                                Hadi bakalım California'da su sıkınıtılarından dolayı su da artık Wall Street'te ticareti yapılacak. Dünya yakında gg olur.
                                /
                                0

                                Tarihe Göre

                                İçerik bulunamadı.