47
25.12.2020
Doğum Günü ile Yılbaşının Aynı Gün Olması
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      hogwartsmektubugelmeyen
      Üst komşumuzun nişanlısının doğum günü ile yılbaşı aynı güne denk geliyor, yani 1 Ocak. Kız her yıl kara kara düşünüyor ne yapacağım diye. Onun dışında bence kötü bir şey doğum günü sonuçta insanın özel hissettiği gün. Ama yılbaşı olunca kaynıyor. Üzücü bir durum bence.
        _gizem_
        sonra ya da önce kutlasın
          busrawasheree
          https://dio.onedio.com/dio/1353694?t=dio
          https://dio.onedio.com/dio/1353694?t=dio
            palmiye
            Peki ya iki tane doğum gününün olması, çok zevkliiii 😅😅
              ali-vercetti
              hZ iSa🆎🅾
                meyvesebze
                Allah başka dert vermesin
                  eski_bi_tanidik
                  Ne güzel işte bi yandan yılbaşıyla dogum gunu partisini aynı yapıverirsiniz 1 pasta alın üfürün
                    lutfen-ama
                    Doğum günü 1 ocak olan kişi 1 ocak günü veya akşamında kutlar. Oysa biz yılbaşını 31 aralık akşamında kutlarız aynı gün olmuyor yani.
                      nobodyy1
                      Üst komşunun nişanlısıymış..
                        redblack
                        Bir de şöyle düşün, tüm dünya beraber kutlayıp eğleniyor. Ya bir de 29 Şubat olsaydı?
                          me_out_bye
                          Doğum günü amerikan icatıdır oyunudur o ne öyle mum üflemek falan ? O insanı sevmek ve iyi ki doğdun iyi ki varsın ve umarım sonraki doğum gününe kadar 1 yılın daha yine böyle mutlu sağlıklı huzurlu geçer diye dilemek ? Gevur işi. Otursun kuran okusun.
                            nickimdebileolmaz
                            Türkiye de yaşı 60 ı geçmiş pek çok insanın doğum günü 1 ocak.
                              caresizcare
                              Eski erkek arkadaşımın doğum günüydü
                                ceviz-agaci
                                ikiside gereksiz günler bir bok değişmiyor
                                /
                                0

                                Tarihe Göre

                                İçerik bulunamadı.