dio'da Mesajlaşılan Kızın Çirkin Çıkması
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      garavel_usta
      Ben seni arkadaş olarak görüyorum denip ortamdan sıvışılması gereken durumdur. Her gün en az beş kez diyorum bu cümleyi o derece. Hem çirkin, hem utanmadan yazıyor. Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın sizi.
        bright-wizard
        ya deli çıksaydı. Ne deliyi s*k, ne de deliye s*kil demişler.
          mrsnl33
          Sanırsın kendisi Tom Cruise anasını satayim😂😂😂😂😂😂
            slmbnarda
            görünüş içinmi konusuyonuz aw ne insanlarsınız
              disi.ejderya
              Amk diodaki butun kızlar Allahın bir lütfü sanki <3 sana gay düşmüştür garavel dikkat et...
                absurdizm
                böyle şeylere şaşırma şekerim. benim konuştuğum erkeklerinde çoğu abaza çıktı
                  darwin123
                  Neden bu tarz başlıkları görür görmez gargamelindir kesin diyorum Zaten adam Bi kere yararlı başlık açsa şaşırım
                    ulanayca
                    senin gönlün zengin garavel boşver
                      berat_redflag
                      Yaniii... şimdiye kadar 5 kişiyle dost oldum 1 i erkek sadece. Sen yavşamak için kullanıp çirkin çıkınca terk ediyorsan şerefsiz olan sensin
                        tsukyomi
                        Valla birçok dişi tanıdım buradan, yuvamı yıkasım geldi. Selamlar, öpücükler ve alev ateş kalpler olsun hepsine 🔥 Edere göre geliyorlar be Garavel, üzülme sen de bulursun illa dengini.
                          imcherry_
                          lan dioda o kadar kız yok olm kime diyosun bunları
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.