47
4.8.2020
dio'cuların 2021'den Beklentileri
  • Favorilere Ekle
  • Başlığı Paylaş
  • Embed Kopyala
  • Seçmece
  • Popüler
  • Tarihe Göre
Aşı falan bulunsun şu lanet hastalığa, seyahat etmeye başlayalım. Tabi doların 7 lerde euronun 8 küsürlerde olduğu bi dönemde nasıl seyahat edebiliriz o da var, o yüzden ekonomi de düzelsin istiyorum. Daha çok var da hadi biraz da siz yazın.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Hiçbir şey
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Korona bitsin, eğlenceli, huzurlu, sağlıklı bi yıl olsun. Ha bide bol tesadüflü (bu benim için sbdgsfs)
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Her yıldan beklediğim gibi sağlık, huzur, mutluluk, bereketli kazanç. 2021 diğer yıllardan daha mutlu edebilir beni ama, bu berbat yıldan sonra beklentim sıfırın altında neredeyse.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
2020 yi aratmasin yeter.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Birşey beklemeyin Allah aşkına hep beklentiye giriyoruz daha saçma olaylar karşılıyor bizi kendi haline bırakmak lazım
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Mutluluk
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Daha da bir şey beklemiyorum. Bitti geçti artık hayalli günler.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Şu ara işle bozdum kafayı
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Normal bi yıl olsun ya fazlasında gözüm yok....
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Durun durun kasıma kadar belimizi doğrultacağız. Sıkmayın canınızı.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Hayatta kalalım da başka beklentim yok
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Sağlıklı bir hayat istiyor ve bekliyorum.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Koronanın 2020de kalmasını diliyorum.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bekledikçe daha kotusu geliyo🤦🏽‍♀️
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
CORONA BİTSİN AQ
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Deliler gibi eğlendiğimiz güzel festivaller bekliyorum artık...
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
bir anda tüm dünyada gökyüzü parlasın ve müthiş bir aydınlığın içinden göğü yararak bir tabela belirsin. dünyadaki bütün dillerde "tebrikler, kazandınız" yazan. sonra bir ışık hüzmesi kalan insanları içine çekerek...
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Yormasın.
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
Bizi uzaya ışınlasın, daha da geri gelmem
  • Favorilere Ekle
  • Kullanıcı Şikayet Et
  • Dio Şikayet Et
  • Embed Kopyala
/
0
yeni dio gir..

Tarihe Göre

İçerik bulunamadı.