14
15.9.2020
dio'culara Soruyoruz! Sizce Virüs Bu Yıl Sonuna Kadar Biter mi ve Durmadan Bulundu Denilen Aşı Piyasaya Çıkacak mı?
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      me_out_bye
      Keşke bitse.. Ama bu yıl sonuna kadar bitmez bence. Geldi yerleşti öyle kolay kolay gidecek bir şeye benzemiyor. Hani yazın geçecek heçer belki falan muhabbetleri vardı hatırlıyor musunuz? Ne oldu? Normal bir hastalık değil bu. 🤦🏻‍♂️ Bayağı bir mutantımsı bir şey. İnsanlar toktorlar ilk defa karşılaşıyor. Bayağı uğraşacaz bence. Bir prof toktor bey abinin dediği gibi bu yıl değilde. 2021 bilmem kaç kısımlarına doğru belki hocam. Bir ümit diyorum 🙏🏻 Ve lütfen öyle olsundu. Daha fazla OLMASIN OLAMAAAAZZZ 😱😱😱😱😱😱 diye belirtmek istiyorum. Bye.
        dr.rock
        Covit Solunum yoluyla bulaşan HİV
          lina_
          şu an ismini hatırlamadığım yabancı birinin bi sözü aklıma geldi zengin ülkeler 2021 sonunda fakir ülkeler ise 2022 sonunda kurtulucak diyordu bence kesinlikle bu :D
            rarero
            Aşı piyasaya çıksa dahi ulaşmaz. Çok heveslenmeyin.
              mevsimlerdensnbahar61
              Bilmiyorum ama çember daralıyor mevzu var ya hani öyle yani
                zeynebio
                Ben artık umudumu kaybettim aşı da bulunmaz, bu virüs de bitmez. Vay başımıza gelenler.
                  zodyakli
                  Gökyüzünde bu konuyla ilgili bir ışık henüz yok ya da ben görmedim
                    ladydisko
                    İspanyol virüsü gibi kolay kolay gitmez
                      palmiye
                      Niye gözümüze soka soka yazdin ki? Bo doktor ilaç ve aşıdansa virüsün mutasyona uğraması daha olası demişti. Asi ve ilac çalışmaları yıllar alabilir filân diye konuşmuştu. Inşallah birinden biri olurda biter artık.
                        benita
                        NEDEN BÜYÜK HARFLERLE KONUŞUYORUZKİ??
                          sinandio
                          Yıl sonuna kadar aşı çıkmaz.. Zaten aşı çıktı diyelim, seri üretimi ve ülkelere dağıtımı filan 3-5 ay olurdu herhalde..
                            sozdedegilgozde
                            Eğer yine karantina sürecine girebilirsek biteceğine inanıyorum ben. Ancak her yer güllük gülistanlık, hiçbir şey yokmuş gibi hareket ederken zor.
                              daisyyy
                              Bir bitmedi gitti yaa. Ankara'da her gün 5bin vaka olduğu söyleniyor. 5bin vaka ne demek ya?
                                sameet
                                Uzmanlar kronofirüs için ebemizi işaret ettiler. Ebemizin cinsel bir uzamında bitecekmiş.
                                /
                                0

                                Tarihe Göre

                                İçerik bulunamadı.