754
29.9.2020
Devletimiz İçin Alternatif Vergi Tavsiyeleri
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      utumasasiilekayanadam
      1- çocuk yapma vergisi 2- çocuk yapmama vergisi 3- yürüme vergisi 4- görme vergisi 5- işitme vergisi 6- sıçma vergisi 7- banklarda oturma vergisi 8- sevişme vergisi 9- nefes alma vergisi 10- nefes verme vergisi Liste daha çok uzar mk He bu arada mk vergisi dahi alınmalı sonuçta gelen geçen herkes birbirinin mına koyuyor Edit: ölüm vergisini unutmuşuz mk. Düşünsenize ben ölüyorum birinci derece veya ikinci derece akrabalarımın yanına gidiyorlar şöyle bir diyalog geçiyor. Görevli: ee madem öldü ölüm vergisi vermek zorundasınız. Akraba: ölüm vergisi mi o nedir? Görevli: bakın şimdi bu ölen şahıs tüm hayatı boyunca bu ülkede yaşadı. Doğdu,çocuk oldu, büyüdü, genç ve daha sonra yaşlı oldu. Yedi , içti, gezdi, tozdu, sıçtı ve daha sayamadığımız çok şey yaptı. Bu ülkeye vefa borcunu ödemesi lazım bu iş ise size düşüyor. Hadi bakalım pamuk eller cebe
        ezgisarikaya
        her ertesi gün hapı alımında 3 çocuktan 1 tanesine engel oldun vergisi
          damarcibasi
          Korna vergisi olmalı bence. Her otomobile korna sayacı takılmalı, araç kullanılırken kornaya kaç kere ve ne kadar süreyle basıldığının kaydını tutan bu alet düzenli aralıklarla kontrol edilerek vergi borcu hesaplanmalı. Hem mis gibi vergi geliri sağlanır, hem de trafikte gereksiz gürültü kirliliğinin bir nebze önüne geçişmiş olur.
            celinne
            benimki yeni bi vergi tavsiyesi değil de daha çok isim değişikliği önerisi olcak ve şöyle: hani biz şu an gelir vergisi ödüyoruz ya bunun adının 'Çalıştığım için özür dilerim vergisi' olarak değiştirilmesini istiyorum. olaya bak çalıştığım ve para kazandığım için devlete para ödüyorm. NEDEN? adını değiştirin de içimize dert olmasın
              badideasensei
              Konuşma vergisi sosyal medya -türkiye web aağında var olduğu için- vergisi vikipedia kullanma vergisi-bölücü onlar nasıl kullanırsın- okula gitme vergisi-örn okul aidatları denen tokatçılık- yürüme vergisi nefes vergisi kitap barındırma vergisi yürüme vergisi-adım başına taksimetre gibi düşünün- Ama en olağanı da resmi kurum ve kuruluşlara giriş vergisi
                nazliteniguzel
                yurt dışından elektronik alet alınca havaalanında ülkeye giriş yaparken tahsil edilmek üzere zaten ucuza almışsın bi tane de bana aldın sayalım vergisi
                  xlethex
                  En yuksek vergi de gülme vergisine gelmesi lazim, malum yuzumuzun guldugu yok, bir kere guldugunde yapistiracaksin şlaps diye vergiyi bak bakalim gulebiliyor mu bir daha
                    fuckerfukara
                    Farklı parti tutma vergisi Motorsuz taşıtlar vergisi Ne olacak ver işte vergisi Vergy
                      egeboi
                      her 0 araç alımında ötv'yi kdv'yi ödedin bunu da ödersin sana koymaz kral diyerekten anahtar tesliminde sırta 3 kere sert vurma eylemiyle Allah tekerine taş değdirmesin vergisi: ATTDV
                        ozymandiase
                        Aslında alternatif tek vergi nefes almak kaldı. Farkında olmadan her şey ama her şeye vergi verir hale geldik. Çiğnediğimiz sakızdan, bastığımız otobüs kartına, aldığımız parfümden giydiğimiz monta kadar aklına gelebilecek her şeyde vergi var.
                          yesilbisi-dio
                          Düşünme vergisi Para üstü vergisi Vitrine baktın vergisi Beğendiğin şeyi favoriye ekledin vergisi...
                            ilsasilem
                            nefes vergisi! bu ekonomiyi ancak ve ancak bu yolla toparlarlar diye düşünüyorum
                              zimbo
                              Bir önceki günden daha fazla hava solursan onun vergisini de alabilirler aslında.
                                wb-
                                vatandaşlık vergisi altında tek bi vergi alsınlar. vermeyenleri vatandaşlıktan çıkarsınlar. onlarda kurtulsun bizde kurtulalım.
                                  patavatszmelek
                                  Bence devlet artık direkt olarak vermemizi bekliyor...
                                    ilginc-insan
                                    Bazı entrylerdeki örnekler cidden olabilir geldi. Bence bu başlığı kapatın daha da uyandırmayalım devi. Ödeyecek hal kalmadı..
                                      lovewkoko
                                      özel tüketim vergisi veren kişilere verilecek vergi türü mümkün bence. sen nasıl özel tüketim vergisi veriyorsun lan yavşak, senin neyine lan özel tüketim yapmak vergisi olabilir hahhaa.
                                        noway
                                        mmmm destekli sütyen giyme vergisi. öyle kolay olmamalı insanları kandırmak. hatta aşırı makyaj yapma vergisi. saçma sapan vergilerin arasında sırıtmaz yani.
                                          busrawashere
                                          ayranım yok içmeye vergisi
                                            dr.rock
                                            Vergi verirsek eğer devlet güçlenir nutella ihraç edebilir
                                              roxannee-
                                              Sevişme vergisi .p ahaahahah. Bir çip taksınlar zina yapanlardan vergi alsınlar. Hoş olmaz mı ahahah?
                                              /
                                              0

                                              Tarihe Göre

                                              İçerik bulunamadı.