50
29.12.2020
Damat Adayına Tuzlu Kahve İçiren Zihniyeti Tartışalım Biraz da
    • Seçmece
    • Popüler
    • Tarihe Göre
      gilad-pellaeon
      hiç anlam veremiyorum bu pisliği hangi kafayla içiriyorlar? eskiden bir denedim evde yaptım bir yudum aldım hemen döktüm hepsini bu nasıl iğrenç bir şeydir
        karolunita
        saçma bi gelenek işte
          tsukyomi
          İçip mideyi bozunca "kızımız için her şeye katlanır" kafadındalar sözde. Gizli bdsmcilik.
            amakafamiznasiguzel1
            gelinin elinden her şeyi yiyip içeceğini kanıtlamak için diye biliyorum. saçmalık ama ben olsam ben de yaparım sırf o yüz ifadesini görmek için :D
              fuzbing
              suriye kahvesi aklıma geliyor.. 1 ay kadar oldu bir suriyeli aile ziyaretinde getirdiler, türk kahvesi gibi aynı yapılmış aynı fincanda. Ulan bir yudum aldım ölüyordum az kalsın. severek mi içiyosunuz gerçekten dedim evet dediler. Tuzlu kahve yerine suriye kahvesi yapan kızlar istemedikleri kişiyi kibarca evden def etmiş olurlar.
                cansevim
                eşimin elinden zehir olsa içerim temalı çok güzel bir anlamı var aslında. dediğin gibi tuzlu kahvenin tadı kötüdür ama eşim yapında "zehri bal eyler" vs. vs. ayrıca 2 yabancı aile büyüklerinin belkide ilk defa aynı ortamda bulunuyor olmasının verdiği bir gerginlik/çekingenlik olur ve tuzlu kahve olayı ortamın havasını da yumuşatır. ama malesef bir çok diğer konu gibi bunun da b*ku çıktığı için kız istemede damat zehirlenmeleri hatta ölümleri duyar olduk. son olarak HEPİNİZ İÇİCENİZ ULAN O KAHVEYİ YOK ÖYLE AL KIZI GİT ! :D
                  asit
                  tuzlu kahve, hayat boyu damada verilecek zehrin başlangıcı oluyor herhal
                    gregory_
                    Gelecek eziyetlerin habercisi bu, uzaklasin hemen. Kahve kutsaldir çok kötü bir durum.
                      dr.rock
                      bizde böyle
                        absurdizm
                        Osmanlı'dan kalma bir gelenek. istenmeye gelen kız kahveyi tuzlu yapıyorsa istemiyor, şekerli yaparsa istiyor anlamında. damat tepki vermiyor olay kalp kırmadan hallediliyormuş. hoş bir gelenek ama bokunu çıkartmışlar.
                          proffreufd
                          Booriiiinngg
                            _gizem_
                            çoooooooook saçma ne var normal bi kahve koy işte önüne zaten o aslında seni beğenmedim demek için yaparlarmış damada kızlar mesajı bayyaa yanlış anlamış
                              meyvesebze
                              Çokkk baneeeellll ...Böhhh Ama oda bi heves işte :) hepiniz yapıcaaaasınız bigün
                                mevsimlerdensnbahar61
                                En güzel gelenek yahu ben seviom böle tatında tuzunda felan hoş yani
                                  hulyali_qiz
                                  ya şöyle azıcık koyulabilir 🤭
                                    eski_bi_tanidik
                                    Bizimkiler geleneği çooook yanlış anlamış.. eskiden bu kız, çocuğu beğenmezse böyle yaparmış. Bunlar her zaman yapıyolar neymiş kolay olmayacakmış pehhh
                                      arbi
                                      Ayy o nasıl bir medeniyetsizlik öylee
                                        alpercann
                                        Gördüğünü yapıp kameraya çekecek ve arkadaşlarına gösterecek.
                                          samyeli90
                                          Aslında bu Damat adayını istemediğinde yapılan bir şey yapmayı düşünmüyorum
                                          /
                                          0

                                          Tarihe Göre

                                          İçerik bulunamadı.