Cinsellikle İlgili Konuşan Her Kadının Toplumda Azmış Sayılması
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      muzlu-pasta
      Ya bu aşırı derecede oluyor konu sanalda ya da gerçekte sexe geliyor ve işte açık açık konuda fikirlerinizi söyleyince azmış orospu oluyor kadın erkekler ise bunu komik muhabbet olarak kabul ediliyor mizahı yapılıyor dün akşam aldığım mesaja bakın cidden insanların üstüne oturdukları organ ile düşünücekleri organı karıştımasi çok kötü birşey (bu arada ben kendisi cidden saçma bir dio yazmıştı ondan demiştim)
        _lara_
        Cinayet abi hiç bi zaman öyle bir şekilde söylemedi. Evet azmış dedi ama o. Demedi. Küfür etmedi. Ayrıca cinayet abi muzluyla dalaşmayı seviyordu. Sen direk saldırgan bir tavır sergilemişsin. Herkesin düşüncesi kendine. Muzlu sen de böyleleriyle muhattap olma. Senin de dalaşmak hoşuna mı gidio nedir 😂
          gregory_
          E ben bunu yazanin bir diosunu bile hatirlamiyorum, ne icin burada oldugu belli. Muzlu sen de ne romantiksin bu adamin düsünce organi yok ki karistirsin ayrica bitip tükenecek gibi de degiller. Bu zihniyette birini konusuyor olmamiz bile onu insan yerine koyup ödüllendirmek oluyor, en kisa zamanda tükenirler umarim. Düsüncenin suç sayildigi ülkemizde zaten cezaevinde olmaliydi bu mahluk.
            karolunita
            biri fake açmış sallamış sana işte s*ktir et
              merilolika
              afkursun
                kania_
                Aman bu mal herkese yazıyo geçen banada yazmıştı direk sohbeti sile bas yada engelle gelip geçici mallar işte ne diyelim
                /
                0

                Tarihe Göre

                İçerik bulunamadı.