Çin Hükumetinin 18 Yaşından Küçük Çocuklara Getirdiği Online Oyun Yasağı
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      yagmurals
      18 yaşından küçük çocuklara sadece cuma, cumartesi ve pazar günleri oyun oynamalarına izin verilecekmiş. daha önce de buna benzer bir kısıtlama getirilmiş. günde çocuklar sadece 1.5 saat oyun oynayabilirlermiş. Sizce nasıl bir karar bu? katılıyor musunuz çin devletinin bu kısıtlamasına? ülkemizde yapılsa olumlu sonuçlar verir mi?
      https://www.bbc.com/news/technology-58384457
      bbc
        silmarillion
        Yasaklarla olmaz o iş, yerine başka şeyler koyamadıktan sonra çöp icraat
          moon_night
          burada yapılırsa daha çok oynarım
            arasserin
            Cin hükumeti de çocukların oyununa sarmış şimdi Allah allah
              me_out_bye
              Doğru karar. Çok sanal dünyaya kaptırınca kendini ucunu kaçırıyorsun. Gerçeklikte kalmalarında gelecek hayatlarında fayda sağlar. Oyun dediğin arada oynanmalı zaten. Ama biz ne yapıyoruz ? Başına oturdun mu bitene kadar kölesi oluyon. Bekle bir yere kaçmıyor ?! Sonuçta haftada birde oynasan aynı oyunu tüketmiş bitirmiş olacaksın. Bir oturuşta 11 saat oynayıncada aynı yere çikacak. Sadece eğlence keyfi artıyor ama işte zararlari var. Gerçeklikten kopuyorsun. Knigt Online'cı nesili hatırlayın. Çocuk sıçmaya gitmezmiş. 2 sokak aşağısını bilmezmiş oturduğu yerin. Oyundan 384938393 tane yer item kelime ismi ezberlemiş uydurma isimler gereksiz. Xd Öyle işte. Yetişkin olduktan sonra kafası işi gücü yerindeyken istediği gibi oynar. Gelişmiş ülkenin hali bir başka <3 Hep geleceğe insana sağlıga yatırım 👍🏻 Bide bizimkine bak amk. Her ama HERRR şey dandik aq. Üstün körü yaptın mı yaptın tamam aq. Çocuklar perişan sağda solda. 🤦🏻‍♂️ - Bu arada Çin'de de asyada "oyun bağımlılığı" çok yaygın bir sorundur. Müthiş oyunları oldukları için adamların yetenekli kişilerde olunca bir şeye kendini verince onda iyi olmak isteyen yükseklere çıkmak isteyen kişiler* kendilerini kaptırıyorlar haliyle işte. Yani ÇOK yerinde bir karar. Konumları gereği. - Tetris gibi bir oyunu bile 3000 5000 saat oynayan tiplerin mekanıdır Çin. Asya komple yani. Kültür gereği o kıtanın insanları biraz öyle tuhaf. Japonuda aynı aşağısı yukarısı kenarsı aşağı yukarı hepsi aynı. Bir işe girince manyaklık boyutunda takılanlari çok.
                gulfemkaya
                Cinin yasak getirmediği bir sey var mi acaba ya bu kuralları ebeveynler de birleyebilir veya kısıtlamalar cidden sıkıntılı oyunlara da gelebilirdi bence
                  abdes_terligi
                  çocukların oyunuyla uğraşacaklarına çocukların kaçırılıp organ mafyalarına satılmasıyla ilgili bir şey yapsalar??
                    mrlawyerkk
                    Çin bu konuda çok sağlıklı politikalar benimsiyor çünkü çocuğun yüksek menfaatini önceliyor. Geleceğin gerçekten çocuklar olarak görüldüğü ender ülkelerden biri.
                      buse01
                      Çok saçmaa başka işiniz yok mu ya dmcncmnc ayrıca sizene ki sizi bağlayan bişe yok
                        somurtkan_sirin
                        bence yerinde bi karar
                          merivella
                          Yok artık bıraksınlar da ona ebeveynleri karar verse.
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.