Çekici Gelen Birinden Aniden Soğuma Sebebi
    • Popüler
    • Tarihe Göre
    Vidiom
    Bu başlığa vidio eklemek için telefonundaki dio uygulamasından giriş yap!
      hogwartsmektubugelmeyen
      Bugün yaşadığım bir olay. Kardeşimin birkaç ihtiyacını almaya kırtasiyeye gitmiştim. Kırtasiyede hani hem fizik olarak çekici bulduğum hem de insanlığını sevdiğim bir tip var. Öyle aşık filan değilim çekici geliyor sadece uzaktan. Neyse kardeşimin fotokopilerini çıkarttırdım, bir tane de şeffaf dosya istedim. Vermek için üstüme doğru elini kaldırdı yukarıdaki bir rafa o anda ince bir koku... Çalışan insanlar terleyebilir insan terleyebilir elbette bu normal. Ancak sevmiyorum sevemiyorum, olmuyor yani azıcık bile duysam fenalık geçirecek gibi oluyorum.
        astrea
        insanların dış görünüşüyle alakali elinde olmayan bir bölgeyle veya hastalıkla dalga geçmesi engelli , kilolu , büyük burun vsvs
          delimiy
          Kendini sürekli öven erkekten arkama bakmadan kaçarım 🙋🏼‍♀️
            dr.rock
            Kız bana RTE'nı savunduğunda gördüğüm;
              ysmncnrr
              Irkçı veya aşırı milliyetçi olması.. neden yani nedeeenn?
                devilhunter
                tiktok kullanıyorum demesi
                  _umut_
                  Kendini beğenmişlik, aşırı özgüven, süperego
                    talihsizinteki
                    tanışınca salak olduğunu anlamak
                      cokbilmisdegilcokbilen
                      Garsonlara davranışı. Eğer sıkıntılıysa iğreti oluyorum.
                        n.aysu
                        "feminist olması. sakın aBi FeMinİst İlE feMinAzİyİ kArIştIrMa demeyin hepsi aynı. bugüne kadar feminist ilkelerine uyan tek bi feminist görmedim. feministler=♿♿" yazacak kadar sığ olması.
                          tyliebee
                          Eee kalıcak mısın bu gece moduna geçmesi. Bir de boş konuşan bir aptal olması tabii.
                          /
                          0

                          Tarihe Göre

                          İçerik bulunamadı.